Goedkope Chinese headunit in Octavia 1

Cordoba

Forumguru
Wat mij wel opvalt is dat de Chinese zekering krom lijkt te zijn, dus mogelijk dat ie daarom niet altijd goed contact maakt en dat je daarom geen beeld/geluid had.

Vlaar032

Senior Member
Ik had t ook n keer gedaan, in een vorige Fabia II combi een keer een chinese kopie RNS look laten inbouwen. Ik heb nog nooit zo genoten...Nergens een lock op, Youtubjes draaien en internetten via een mobiel gewoon tijdens het rijden. Miss zit ie er nog in bij de volgende eigenaar.
En dan dit filmpje
Vonden mijn zoon en ik helemaal geweldig...

myfirstoctavia

Forumguru
@Vlaar032 Behalve een zekering "hickup" in het begin, doet ie het voorlopig (knock on wood) goed.
Nog nooit een "carinfotainment" systeem in mn auto gehad, maar kan het zéker waarderen. Vooral de in dash navi-functie en handsfree bellen, gisteren een puist muziek op een 32 GB usb stick gegooid (ligt in mn handschoenenkastje, aangesloten via een kabel die op de achterkant van de unit aangesloten zit)
Volgende stap: een ELM327 OBD2 bluetooth adapter erin en Torque installeren.

myfirstoctavia

Forumguru
Deze wilde ik jullie niet onthouden.
Hier een deel uit de "Operation Manual".
In het "Engels".
Niet al te kritisch zijn ajb..., ik bedoel: Chin Wong heeft er waarschijnlijk serieus z'n best op gedaan, ik vermoed dat ie z'n dochter van 8 gevraagd heeft hem te helpen toen ie er niet meer uitkwam. IMG_20200225_0001.jpg

Bovenaan Onderaan