Goedkope grote Skoda op komst

Hetzer

Forumguru
maak je dan maar op voor deze goedkope fotoshop, zo zal het eind resultaat er niet uitzien, ga ik even van uit.

335632e.jpg


Our sources reveal that there are chances of the sedan version of Skoda Fabia coming to India. The Volkswagen converted its hot hatch the Polo into a sedan version christened the Vento that will be launched shortly, so the Fabia’s chance may not be too far away.

According to our sources the new Fabia Sedan will not be debuted any sooner. The exact year of the launch could not be known by any means. The Fabia Sedan may undergo the same way of treatment as done with others cars at the time of converting a hatch to a sedan i.e. the front face may remain the same except for the rear. It could possibly get Skoda’s trademark notchback style that even the previous generation Fabia sported. This may be Skoda’s entry into the cost effective mid-size segment.

The Fabia Sedan if launched will face a tough competition against the Suzuki D’zire which may get a facelift in coming years and the Renault Logan which may undergo a major surgery in a short while. Any how the Sedan will have to be cost effective to stand against its competitors. It may be possible as on localizing the parts are within the plans of Skoda Auto.



bron Velociti Magazine
 

Hetzer

Forumguru
Hier wat normalere foto's van een test mule, zo als gespot in India, het VAG test voertuig zou zijn van de Fabia Sedan of Polo Classic (sedan)
Ik kan er nog niet veel uithalen.
De foto van de achterzijde heeft wel iets weg van de O-2 HB

2qk5kea.jpg


akd7dc.jpg


bron www.motoroids.com
 
Hey, leuke discussie hier.

Kern van het "Skoda" probleem (voorzover dat een probleem is).
De Felicia, en dan in mijn ogen vooral de combi, was een prijsbreker. Een kwalitatief uitstekende auto, met een goed werkend dealernetwerk, met dealers die veel voor hun klanten deden. Vergeet niet, als je een merk moet opbouwen (helemaal als je na Lada de loser van de klas bent) dat dat een grote extra inspanning vraagt van iedereen.
Kortom, Felicia een succes, Octavia 1 een groter succes.....
Maar kijk eens wat er gebeurde.. al die kleine dealertjes die de Felicia en O1 aan de man brachten, waar zijn die gebleven? Inimddels zit op elke autoboulevard wel zo'n groot Skoda geval....... En ja, daar betaal je allemaal aan mee...
Wil ik een goedkope Skoda rijden..... gisteren even een kleine offerte laten maken, kwam voor een Fabia 2 GL (een prima wagen, met prima voordelen) met alle noodzakelijke opties (dakreling en trekhaak) op een kleine 18000 euri;s, waarvan 850 voor rijklaarmaken.....
De vraag is dus niet of Skoda een goedkope goede wagen kan maken (dat kunnen ze, zonder in te leveren op kwaliteit, maar ook hun personeel moet meer verdienen als 15 jaar geleden, vooruitgang heet dat), maar of Skoda in staat is om hun product zo goedkoop mogelijk aan de man te brengen.....

Maar de tijd zal het leren, ondertussen geniet ik nog steeds van de O1.

MVG, Peter
 
Bovenaan Onderaan