Golf 7 GTI Performance

SuperBeeb

Forumguru
@ Tuulster: uiteraard garantie, maar na mijn 'valse start' met de Superb zat ik hier niet weer op te wachten. Kost me weer tijd en plezier.:banghead:

s-line

Forumguru
Beter je navigatie als de auto/motor zelf!
Maar we zijn tegenwoordig al in paniek/van slag,als onze telefoon of navigatie ons ff in de steek laat. Komt vast weer goed "Vroeger" deed iedereen het zonder navigatie!:D
Maar een vette bak hoor!:thumbsup:

Fmoon

Forumguru
Heb het nu soms ook, 1 a 2x per jaar. Dan moet ik de auto op slot doen en even weglopen. Daarna doet die het weer.

s-line

Forumguru
Het blijven computers hoor!:jaja:
Je weet vast de weg wel te vinden...en anders staan er nog altijd borden!:D

• Leuk
Waarderingen: CDK

SuperBeeb

Forumguru
Gisteren bij de dealer geweest. Navi beweerde inmiddels dat ik in Ingolstadt was - Audi city :sterretjes:
Bleek dat bij montage van de Navilock de gps-kabel was beschadigd :banghead: Afijn, is nu gerepareerd en hij weet nu ook weer hoe hard ik overal mag rijden. Remt alleen niet automatisch af als ik te hard rijd :tegek:

SuperBeeb

Forumguru
Ook nog rode remzadels met GTI logo.
En scheelt natuurlijk 1100 euro op de nieuwprijs :greedy:
Is aanzienlijk voordeliger dan de Werksleistungssteigerung op m'n andere speeltje. Daar heeft iemand ooit 12000 D-Mark voor betaald, en kreeg daarvoor alleen 150 CC en 15 pk extra. :pieker:

SuperBeeb

Forumguru
IMG_1116.JPG Grrr, na 3 weken al een schade. Hufter in Picasso nam de bocht te krap, schaafde langs m'n bumper. Zag pas later bij t uitstappen. Natuurlijk geen kenteken genoteerd :banghead:

SuperBeeb

Forumguru
Achteraf wel. Hoorde wel een schavend geluid, maar dacht op dat moment dat dat gewoon zijn auto was, hij stond nogal dichtbij (TE dichtbij dus :cry: )

Bovenaan Onderaan