gr.beurt +APK+distibutieriem

Vacaro

Senior Member
@Lejo; had daar geen erg in zal morgenvroeg eens nakijken, bedankt om mij hierop te wijzen.
Normaal zijn ze daar nogal korrekt in, en denk dan ook dat het een typefout op factuur is.
Ik heb meer vertrouwen in de mekaniekers dan in degene die rekening maken, al zou het hier dan in hun nadeel zijn.

Laat het wel weten en ook hun reactie hierop.

VEEJAY

Forumguru
Heb alvast geinformeerd wat mijn 120K beurt+APK zou moeten kosten bij de dealert. ivm DSG olie verversen a 170 euro komt het totaal uit op 800 euro. (zaken die erbij zitten zijn allerlei filters, olie, remolie, aircodingen.

Let op: dit is zonder distributieriem, die komt bij 150.000 aan de beurt.

Is dit ook bij jullie zo ongeveer?

Captain Hook

Forumguru
@VEEJAY: ik weet niet welk type O2 jij hebt, maar dit lijkt me prijzig als je bij skoda.nl naar de pakketprijzen voor het reguliere onderhoud kijkt...

VEEJAY

Forumguru
O2 1.9tdi Er komt vaak nog meer bij de pakketprijs. Zie die .pdf van skoda.nl. Op zich klinkt het wel aannemelijk de werkplaats man wist precies alles te benoemen wat er buiten de pakketprijs valt.

Gisteren is onze 1.9 op onderhoud 90.000 geweest: €311.45 zonder extra's. Wel 2 dieselfilters, oliefilter, luchtfilter en verluchtinhgsfilter vervangen.
Pff ik blijf het veel geld vinden om met een Skoda rond te rijden hoor.
Het is een goede wagen maar dat mag ook wel voor die prijs vind ik.

Bovenaan Onderaan