Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Greenline 12V aansluiting(en) continue op spanning ?
verhaal van kabelboom enz enz is wel heel overdreven.
Er moet ! draad getrokken worden en als je de auto kent mag dat niet meer dan een half uur in beslag nemen. 70 euro wat ik regelmatig lees is goed betaald
Het is de bedoeling gewoon de mogelijkheid te hebben een koelbox of omvormer in de kofferbak/achterbank aan te kunnen sluiten. prutsen met zo'n verlengkabel & spliter, blijf je er aan hangen, kans op kortsluiting... vergeleken met het totale bedrag schrik ik niet zo van 150 euro, heb ik het liever goed geregeld.
Overigens fijn om te weten dat anderen het veel goedkoper doen dan kan ik mijn kortingseis (auto) wat harder maken
Ik zie dat je ook een trekhaak besteld hebt, wordt dat door dezelfde dealer gedaan?
Zo ja, dan kan hij toch net als bij Gerke wel een combinatieprijs maken, voor een trekhaak moet hij toch al bedrading aanleggen.
Precies, wat ik begreep is die kabel niet het werk, maar het loshalen van alle binnenbekleding in de kofferbak, en aangezien dat toch al los moet voor de trekhaak, kan het dus in 5 minuten extra meegenomen worden.
Ik krijg dus wel een 13 polige aansluiting en een verloopstekker, volgens de dealer wordt er geen kabelboom gemaakt voor de Greenline met een 7-polige stekker. Vandaar dat het ook zo moielijk leverbaar was.
Ik zie dat je ook een trekhaak besteld hebt, wordt dat door dezelfde dealer gedaan?
Zo ja, dan kan hij toch net als bij Gerke wel een combinatieprijs maken, voor een trekhaak moet hij toch al bedrading aanleggen.
GJS en Hengels, bedankt! Jullie opmerkingen hebben me weer 70 euro gespaard, voor 80 euro wilde de garage de 12v achterin wel plaatsen. Redelijk aangezien ik bij heel veel andere zaken ook al over de prijs begonnen was en er nog behoorlijk wat afgehaald heb als ik de eerste offerte bekijk.
Jullie zijn dus de eerste: Greenline zojuist besteld! Levering, ergens eerste week van 2011
@PC-Freak: Dat scheelt weer een boel duiten Gefeliciteerd met je aankoop! Waar heb je de GL nu uiteindelijk besteld? En begreep ik dat je 8,5% korting hebt bedongen op de 2010 aanschafprijs?
Bedankt! Uiteindelijk 8% over de auto en opties incl. BTW. De andere dealer gaf 8% (telefonisch 8,5% beloofd) maar dit was alleen op de auto incl. BTW.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.