Dat is op te lossen. Inmiddels zijn er wel een paar in de aanbieding...Heb ik weer, ik heb geen greenlinebadge om te verwijderen.
@Renzo4000 Met een heel scherp mes voorzichtig tussen de badge en spijlen rustig druk uitoefenen en daarna beetje nat geschuurd met fijn schuurpapier/polijst
Weet je dat heel zeker? Ik ben niet zo handig hoor.@Blackokkie2 , mocht jij je vervelen mag je altijd bij mij de badge komen verwijderen ... mag je hem daarna hebben
Welk type schuurpapier heb je gebuikt?
@Niels-Ede@Renzo4000 Heb schuurpapier van 3M voor nat schuren gebruikt korrel 320/400 als ik me niet vergis, en daarna beetje gepolijst je moet het weten om te zien maar resultaat is netjes.
Zojuist door de garage de zwarte grille omlijsting laten monteren ziet er goed uit, foto volgt!!
@Niels-Ede
Waarmee heb je het polijsten gedaan?
@Niels-Ede
En het los snijden heb je gewoon met een scherp stanleymes gedaan?
Wat z'n ogen zien, maken z'n handen kapotWeet je dat heel zeker? Ik ben niet zo handig hoor.
Heeft iemand ervaring met het verwijderen van een (Greenline) badge in de gril?
Mijn auto is verder helemaal clean behalve deze badge wat ik eigenlijk best wel zonde vindt.
Ik las wel ergens op het forum dat het mogelijk is alleen weet niet of het de gril zal beschadigen.