Greenline met Domino black of Domino grey

josk

Lid
Er is een tijdje de gesproken over de bekleding kleur van de Greenline en persoonlijk vind ik de black versie er mooier uitzien.
Ik zie alleen maar grey bekleding in de foto's op het forum en niemand die het er meer over heeft.
Dus is mijn vraag bestaan er geen Greenlines met Domino black bekleding?

Ik had Domino Black opgegeven bij de bestelling maar het is Domino Grey geworden (aanpassing door leasemaatschappij....) Op zich vind ik het niet zo erg, het interieur vind ik al behoorlijk donker en met zwarte bekleding wordt het misschien nog optisch krapper.

Waarschijnlijk komen er toch hoezen overheen i.v.m. morsende kids en een chocoladereep etende bestuurder...

Trucker

Actief lid
Op mijn factuur staat "bijpassende stof"ik had me er niet in verdiept zal me maandag benieuwen welke kleur het is geworden.

josk

Lid
Als ik het verschil zie tussen de Skoda informatie van black/grey:
picture.php

en
picture.php

en de foto van frieteboer
album.php
picture.php

dan lijkt hij voor mij meer op grey dan op black.

josk

Lid
Is er dan iemand die een Domino Grey bekleding heeft en er een foto van heeft of kan maken? Om te zien of er verschil is?

robbiebee

Actief lid
Bij mij vroeg de verkoper of ik domino Grey of domino black wilde ik had hier ook nergens over gelezen... Ik heb gekozen voor zwart, staat mijns inzien mooier bij de Brilliant silver maar daar ga ik mij over laten verrassen.

robbiebee

Actief lid
@Josk,

Als je de auto hebt maak maar een paar mooie foto's, ik heb dezelfde kleur auto en bekleding besteld maar moet nog heelll lang wachten. Kan ik mij vast verlekkeren aan de foto's

GR

GJS

Senior Member
Is er dan iemand die een Domino Grey bekleding heeft en er een foto van heeft of kan maken? Om te zien of er verschil is?

Ik had toevallig nog een foto van een stuk van mijn achterbank en ik heb Domino Grey.

Bijlagen

• DominoGrey.jpg
    DominoGrey.jpg
    19,8 KB · Weergaven: 53

josk

Lid
Foto's maken ga ik zeker doen. De vraag over Grey of Black komt ook omdat als je op de skoda site kijkt je alleen nog maar Domino Grey ziet staan en ik Domino Black heb opgegeven bij bestellen.
Toen ik proefreed in de (Billiant Silver Metallic) demo, was de bekleding meer grijs dan zwart.

corsaar

Senior Member
Ik had toevallig nog een foto van een stuk van mijn achterbank en ik heb Domino Grey.

Ja dat is puur grijs, als er maar een kleur mogelijk is dan zouden
alle greenlines grijs zijn en ik heb toch echt zwart gezien.

FabiaGL

Actief lid
Volgens mij is er voor de Greenline maar 1 te krijgen en geen keuze mogelijk.
de meeste dealers laten de klant volgens mij niet eens kiezen. mijn dealer zij toen ik er naar vroeg dat hij standaard Domino Black bestelde, wat volgens mij ook de mooiste is, maar smaken verschillen.

NielsW

Lid
Mijn dealer gaf aan dat hij alleen maar domini black kon bestellen. Er waren geen keuzes voor de GL.

Bovenaan Onderaan