Greenline met Domino black of Domino grey

stradje

Actief lid
Ik heb Domino Grey. Die had ik besteld in de veronderstelling dat ik dan een "two-tone dashboard" zou krijgen zoals aangegeven in het foldermateriaal. Ik was dan ook behoorlijk "pissed" dat dat weer een van die puntjes was waarin de GL afweek van wat je uit de folders kon afleiden op het moment dat ik bestelde. De bekleding was dus Domino Grey, maar het dashboard egaal Onyx Black. Inmiddels ben ik daar aan gewend. Het voordeel van de Grey bekleding is dat daardoor het interieur wat lichter is.

Mijn dealer heeft me expliciet gevraagd om te kiezen en heeft me een voorbeeld van beide auto's laten zien....

Snoopy

Lid
Bij mijn dealer was er niets te kiezen.
Kan misschien te maken hebben met het bestellen van de auto's in batches?
Ik bedoel dat er bij de bestelling door de dealer aan de fabriek misschien al meteen moet worden aangegeven welke kleur de binnenbekleding moet zijn?

Ik denk dat het tijd wordt voor foto's waarop het verschil zichtbaar wordt. Ik weet intussen niet meer wat ik nu voor bekleding heb...
Misschien dat stradje een foto van zijn grijze bekleding kan maken? En iemand die zeker weet dat hij het zwarte heeft? Volgens mij is er geen verschil.....

FredV

Banned
Bij mijn dealer was er niets te kiezen.
Kan misschien te maken hebben met het bestellen van de auto's in batches?
Zou m.i. ook kunnen door de lakkleur die je kiest, welke binnenbekleding erin zit.
De 'normale' Fabia-folder is idd afwijkend tov de GL qua uitrusting.

Ik meen tenminste nog te herinneren dat mijn verkoper opmerke, dat bij Black geen keuze in interieurkleur was.

Ik heb op zeker zwart, en als ik de vergelijking hier met de grijze bekleding zie (GJS draadje #14), is dat echt wel opvallend.

Greenliner

Senior Member
De streepjes hebben bij de grey en de black uitvoering volgens mij dezelfde kleur. Aldus, zijn de streepjes donkerder dan de rest van de bekleding dan heb je de grey variant en zijn de streepjes lichter dan de rest van de bekleding dan heb je de black variant. Zelf heb ik bewust de black variant gekozen.

erik2907

Actief lid
Altijd staat in een folder vermeld dat uitvoeringen en specificaties per model en land kunnen afwijken! Ook staat er drukfouten onder voorbehoud. Zoek en gij zult vinden! De verantwoordelijkheid welk product men geleverd krijgt ligt altijd bij de klant! Laat zwart/wit vastleggen wat je precies besteld. Kunnen er achteraf geen discussies ontstaan, toch?

stradje

Actief lid
Misschien dat stradje een foto van zijn grijze bekleding kan maken?
Mijn dochter heeft de Fab mee voor een weekendje Friesland (shit... daar gaat mijn verbruik! :1884:). Maar ja, dochters kun je moeilijk wat weigeren, he?! :545:

Ik kan dus geen foto maken. Maar als dat wel kon zou die sprekend lijken op die van GJS eerder in dit topic.

Bovenaan Onderaan