Greenline Stickers + logo grill

bobracing

Forumguru
Zijn deze 2 stickers voor op het zijscherm los te bestellen?
hetzelfde geld voor het logo dat je in de grill plaatst.

Maakt het weer wat meer af :)

bobracing

Forumguru
Hahahaha
Nee dat niet.bij mijn wagen hebben ze het eraf gehaald en heb er nu dus een krasje.... Dus wil dr sticker weer plaatsen zodat het origineel is en de kras weg is :)
Snel gaat die nooit worden denk ik

bobracing

Forumguru
Logo's besteld, absurd duur tegenover andere dingen die je kunt kopen!
Greenline stickers zijn 14 euro per stuk...
Greenline in de grill voor over de 20...

Dus heb zelf even de stoute schoenen aangetrokken en ben de sticker aan het reproduceren, ontwerp is klaar! Dus mochten er meerdere mensen zijn die interesse hebben en geen 28/30 euro willen betalen voor 2 stickers dan hoor ik het wel :) Toch handig als je er ooit je papieren voor behaald hebt!
skoda_greenline.jpg

Canon-Eye

Forumguru
Jij bent tamelijk uniek, denk ik. Er zijn hier immers vooral mensen te vinden die er de moeite voor over hadden om de stickers juist te (laten) verwijderen.
Dat kán nl. wel netjes zonder schade...

bobracing

Forumguru
Origineel moet het zijn in mijn ogen :) De vorige eigenaar heeft iets te hard geprobeerd deze te doen verwijderen gezien ik er een krasje hebben zitten nu! Dus straks mooi de sticker weer terug :)

Joske

Forumguru
5J6853687H voor het groen-zilveren exemplaar Greenline
en 5J0853687AE voor de zwart-zilveren combinatie.

Raar dat als je het Googelt je geen aanbieders vindt.. :laugh:

Canon-Eye

Forumguru
'n Béétje dealer doet dat op verzoek gratis als onderdeel van de afleveringsbeurt.
De mijne destijds wel, in elk geval...

En anders is het kinderspel om het zelf even te doen...

Tafkah

Forumguru
Het is zelfs een optie /accessoire op de lijst. Je kunt dus een optie aanvinken om minder te krijgen tegen hetzelfde geld..

bobracing

Forumguru
Vandaag het Greenline Logo aan de voorkant gemonteerd. Fijn systeem want je moet het zelf lijmen! D
Dus goede lijm gehaald, op beide delen een beetje gedaan en dan 20/25 minuten wachten. Toen monteren op de vooraf gestelde plek en aandrukken. Dan zit het vast en lijkt het of het altijd al zo op de wagen gezeten had :)
IMG_20150820_WA0016.jpg

IMG_20150820_WA0018.jpg

IMG_20150820_WA0020.jpg

Tevens ook het nieuwe Fabia logo geplakt, maar zit niet 100% vindt ik persoonlijk dus die wordt nog eens aangepast...
DSC_1785.jpg

DSC_1788.jpg

bobracing

Forumguru
Hehe thx!
Ik wordt door mensen aangesproken dat ik uberhaubt een skoda Fabia 1.2TDI greenline rij en dan zeggen ze:
Ben je van je geloof afgestapt en de Mercedes verkocht!?!?! Ben trots op dat ik een fijne skoda heb gevonden en het hoort op de wagen dat greenline badge en stickers dus die komen gewoon terug :)

Bovenaan Onderaan