Greenline Stickers + logo grill

bobracing

Forumguru
Het is nu eenmaal een "Familie auto" of zoals ik ook al eens gehoord heb een "OPA AUTO" voor het sportieve rij ik wel in een andere wagen of haal ik me kart van stal ;) Binnenkort trouwens de Greenline stickers geheel klaar mocht er iemand een setje willen hebben :)

bobracing

Forumguru
Oude logo's bladdert massaal af...ziet er niet uit en kost je nieuw absurd veel dus daar wacht ik wel op tot iemand die goedkoop op ebayzet

Oenoud

Forumguru
Ik zoek inderdaad juist een methode om die Greenline badge uit mijn grill te krijgen.
Viel mij op dat ik gisteren bij de meeting ook een van de weinigen was die nog met deze badge in het grill rondkachelt.

Mocht iemand goede tips hebben dan houdt ik mij aanbevolen.
Het idee is om uiteindelijk de hele voorkant zwart te maken. Beetje geinspireerd door de prijswinnende Octavia RS van @Arco en @MennoW

Zal waarschijnlijk plasti dip gaan worden. Maar dan wil ik wel die badge er af hebben.
Mijn grill heeft van die chromen spijltjes. Weet iemand toevallig of deze doorlopen achter de badge?
De dealer weet het namelijk niet en durfde het destijds niet aan om deze voor aflevering te verwijderen.

Arco

Forumguru
Ik zoek inderdaad juist een methode om die Greenline badge uit mijn grill te krijgen.
Viel mij op dat ik gisteren bij de meeting ook een van de weinigen was die nog met deze badge in het grill rondkachelt.

Mocht iemand goede tips hebben dan houdt ik mij aanbevolen.
Het idee is om uiteindelijk de hele voorkant zwart te maken. Beetje geinspireerd door de prijswinnende Octavia RS van @Arco en @MennoW

Zal waarschijnlijk plasti dip gaan worden. Maar dan wil ik wel die badge er af hebben.
Mijn grill heeft van die chromen spijltjes. Weet iemand toevallig of deze doorlopen achter de badge?
De dealer weet het namelijk niet en durfde het destijds niet aan om deze voor aflevering te verwijderen.

@Oenoud

Als je nu deze grill neemt en je plakt er een zwart nieuw logo op:
http://www.superskoda.com/images/Plasty/o2f-fdif-mxt.jpg

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-original-Skoda-MONTE-CARLO-black-emblem

Ik weet niet of dit mogelijk is maar het zou er naar mijn mening goed kunnen uitzien...

Oenoud

Forumguru
@Arco Dat ziet er superstrak uit. Echter gaat die grill niet passen.
Is een grill van een pre face lift model. En volgens mij is die iets anders.
Wel goed ter inspiratie.:thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: Arco

MennoW

Forumguru
Greenline logo verwijderen is een pain in the a##. (Zonder schade niet te doen)
Beter het binnen deel met de lamellen nieuw te bestellen.
Als je het chroom gaat spuiten moet je het wel helemaal aan gort schuren anders houd het niet bij steenslag.
Plastidip is ook een redelijke oplossing

Canon-Eye

Forumguru
Oude logo's bladdert massaal af...
Niks mee te maken - origineel is origineel.
Dan maar om de 3 jaar nieuwe erop (de mijne zijn na 4,5 jaar trouwens nog prima).

Anders wordt het net zoiets als zo'n gerestaureerde kever met van die te nieuwe (veel te breeeede) achterlichten: Nèt Niet...!

(geintje, hè... ;) )

bobracing

Forumguru
Jawel mijn logo's waren origineel Skoda VW... maar gewoon slecht! Je hoort en leest het meer, bekijk ook je naafdoppen eens.... Misschien dat sommige mensen die de wagen van dag 1 hebben en hem weinig gebruiken en binnen hebben staan er geen last van hebben, maar mijn logo's waren echt slecht, blanke lak en chrome viel er vanaf....
Op de fabia van me ouders uit 2012 zijn ze nog goed....

Canon-Eye

Forumguru
Misschien dat sommige mensen die de wagen van dag 1 hebben en hem weinig gebruiken en binnen hebben staan er geen last van hebben
de mijne zijn na 4,5 jaar trouwens nog prima
Heeft tegen de 111.000 km gereden en slaapt buiten; op achterklep en motorkap nog als nieuw.
Naafdoppen tellen in mijn geval niet mee - ik heb de velgen later aangeschaft en toen kwamen die al met het nieuwe logo erop.

Bovenaan Onderaan