CDK
Forumguru
@bobracing je bent idd UNIQUE
Hehe thx!
Ben trots op dat ik een fijne skoda heb gevonden en het hoort op de wagen dat greenline badge en stickers dus die komen gewoon terug
Ik zoek inderdaad juist een methode om die Greenline badge uit mijn grill te krijgen.
Viel mij op dat ik gisteren bij de meeting ook een van de weinigen was die nog met deze badge in het grill rondkachelt.
Mocht iemand goede tips hebben dan houdt ik mij aanbevolen.
Het idee is om uiteindelijk de hele voorkant zwart te maken. Beetje geinspireerd door de prijswinnende Octavia RS van @Arco en @MennoW
Zal waarschijnlijk plasti dip gaan worden. Maar dan wil ik wel die badge er af hebben.
Mijn grill heeft van die chromen spijltjes. Weet iemand toevallig of deze doorlopen achter de badge?
De dealer weet het namelijk niet en durfde het destijds niet aan om deze voor aflevering te verwijderen.
Niks mee te maken - origineel is origineel.Oude logo's bladdert massaal af...
Misschien dat sommige mensen die de wagen van dag 1 hebben en hem weinig gebruiken en binnen hebben staan er geen last van hebben
Heeft tegen de 111.000 km gereden en slaapt buiten; op achterklep en motorkap nog als nieuw.de mijne zijn na 4,5 jaar trouwens nog prima