Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
YES! Wat een timing, net de uitnodiging (voor brief zie dit topic) voor de ontsjoemeling binnen en dat lukt nét voor het ritje naar Varsseveld. Welgeteld rijd ik dan 6 dagen met de update rond
Jongens, jongens. Klamme handen, rillingen, zweet oksels. Het kan maar één ding betekenen: Ontwenningsverschijnsels.
Na zo'n mooie groeps aankoop zal het lastig zijn hier nog een overtreffende trap voor te vinden.
Tot die tijd kijk ik met plezier naar de anders ervaringen terwijl ik in gedachten denk aan hoe ik terug gereden ben na de TVS ' interventie'.
Alle gekheid op een stokje, ik ben super blij met deze actie!
De reis naar Oostenrijk was zo heerlijk met mijn door TVS getunde Yeti. Dan merk je het voordeel van die 150 pktjes. Later deze week naar de Stelviopas.... heb er zo'n zin in...
Geen dank. Nee, komt omdat ik meer gas kan geven Maar als je hetzelfde zou rijden verwacht ik dat het ongeveer hetzelfde zal zijn. qua gedrag merk ik tijdens het "normaal rijden" niet echt verschil. Als je gas geeft komt het beest pas los Wereld van verschil.
Vanmiddag afgereisd naar Varsseveld. Na het diagnoseritje toch maar gekozen voor de chip op maat. De 1.8 TSI haalt voor tuning 170pk. Conservatieve vermogensopgave vanuit de fabriek dus? ECU moest worden uitgebouwd en Rico is nu bezig met de aanpassingen. Ben benieuwd
Half 5 was ik klaar, op tijd thuis voor het avondeten dus
Resultaat: van 170 naar 200pk en belangrijker; van 246 naar 342nm! Had niet zoveel trekkracht toename verwacht. Tussensprints van 80 naar 120 zijn echt een heel stuk sneller
Voor
Na
Ohja, en nu een echte eerste versnelling en niet opschakelen onder de 1500 toeren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.