Zijn er geintresseerden in een groepsaankoop voor chiptuning/DSG tuning bij TVS engineering / DSG dokter?
Ik heb reeds contact gehad met TVS en ze staan er wel voor open.
Prijzen of kortingen zijn er nog niet afgesproken...
Mvg Jeroen
Ik ga 9 maart naar TVS voor de dsg upgrade, en inderdaad is korting altijd welkom
Dan gaat het voor jou niet meer werken helaas
Ben ik inderdaad ook bang voor... maar kan het daar altijd proberen natuurlijk
Als je de data bekijkt bij de concurenten krijg je wel een indruk van de mogelijkheden.Heb wel interesse om mijn 1.4 TSI te laten chippen. Helaas kan ik op de website geen waardes en eventuele prijzen vinden.
Heb wel interesse om mijn 1.4 TSI te laten chippen. Helaas kan ik op de website geen waardes en eventuele prijzen vinden.
Was ik van plan, maar zit nog tot na weekend in buitenland,@Go2Je, Jeroen moet je niet eerst onderhandelen over de prijzen van de gangbare motoren en DSG bakken? Iedereen die nu “geïnteresseerd” zegt te zijn weet nu nog niet echt waar ze aan toe zijn. Nog een tip van mijn kant, maak een genummerde lijst met (potentiële) deelnemers, anders raak je wellicht het overzicht kwijt. In vorige groepsaankopen waren er namelijk soms zo maar 30 tot 50 deelnemers.
Greetz Corné
prachtigOok interesse!
Bij de vorige actie had mijn beertje nog niet eens het embryonale stadium bereikt. Administratief waren we al "in verwachting", maar ... Door pogingen om de bevruchting uit te stellen door papa Pon, in de hoop dat hij het verlangen van de aanstaande moeder verder kon aanwakkeren, in combinatie met de uitzonderlijk lange "draagtijd" van de tjechische moederbeer duurde het uiteindelijk zo lang dat we nu pas van de mogelijkheid gebruik kunnen maken om wat "genetische aanpassingen" door te laten voeren ...
Bijzondere Audi, dat ie dat zelf wil.Hier ook interesse
Edit: gaat het alleen om Skoda's? Want heb misschien ook en Audi die gechiptuned wil worden.