Groepsaankoop Tvs engineering/dsg-dokter?

Go2Je

Lid
Heb je enig idee wanneer we de prijzen kunnen verwachten?
Niet dat ik haast heb maar de autist in mij heeft behoefte aan duidelijkheid :bloos:
Ik heb gisteren nog contact gehad, en men is ermee aan het werk. Maar ze hadden probleem met hun log-in.
Ikzelf ben ook wachtende

Ben ook wel erg benieuwd naar de mogelijkheden en de kosten ..... binnenkort de "verplichte" ontsjoemeling gepland en wil daarna zo snel als mogelijk weer van die software af !

Go2Je

Lid
Ben ook wel erg benieuwd naar de mogelijkheden en de kosten ..... binnenkort de "verplichte" ontsjoemeling gepland en wil daarna zo snel als mogelijk weer van die software af !
Hoe kun je eigenlijk te weten komen of een wagen al ontchoemeld is?
Ik heb de mijne 2e hands gekocht, maar weet eigenlijk niet of hij sjoemelsoftware had, en of hij al ontchoemeld is.
Maar ik vermoed dat het met chippen toch zowiso verwijderd is?

Go2Je

Lid
Makkelijkste manier: voer je kenteken in op Http://ovi.rdw.nl en kijk bij terugroepacties of er nog een melding staat. Of bel even naar een dealer.
Het is een Belgische wagen...
Zo een .be linkje zou wel handig zijn

Spijtig, maar ik ga er niet veel te veel moeite voor doen, aangezien het met het chippen wel weg zal zijn.

eriktv

Forumguru
Ah, daar had ik niet bij stilgestaan. Geen idee hoe het in BE zit, telefoontje naar de dealer kan natuurlijk sowieso.

Ik heb mijn auto vorig jaar laten ontsjoemelen en direct een week later (bij de vorige groepsaankoop) laten aanpassen door TVS. Ik heb nu dus een certificaat voor ontsjoemeling, maar dan zonder de nadelen ervan. Als eventueel ooit strenger wordt toegezien op ontsjoemeling heb ik dat certificaat nog om te tonen ;)

CBreedijk

Donateur
Voor alle Autos.
Gaat nl op chassisnummer. Net gechecked.
Mijn auto komt uit DE en staat nu geregistreerd in NL.
De belg site “leest” ook mijn chassisnummer.

HarrieSkoda

Forumguru
Neem een voorbeeld aan het grafiekje van de vorige groepsaankoop van TVS.

Nu zijn er meerdere mensen geïnteresseerd, met verschillende auto's.

Dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is, en zijn er geen misverstanden mogelijk.

Het is maar een tip...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Nick2203

Forumguru
Neem een voorbeeld aan het grafiekje van de vorige groepsaankoop van TVS.

@HarrieSkoda : Je bedoelt dit grafiekje?

img_0653-jpg.58240

Bovenaan Onderaan