Gewoon een kwestie van omdenken. Je hebt nu juist een automobiel om dat eind niet te hoeven fietsen of lopenHeeft TVS ook andere vestigingen? Ik heb wel interesse, maar Dordrecht - Varsseveld is wel n eindje tuffen...
Dat is waar. Ik heb ook in mijn hoofd zitten dat ik daar dan ben, en dan...? Of is het ‘klaar terwijl u wacht’?
Hoeveel tijd neemt zoiets in beslag?
@mvdk, ja daar gaan ze zeker naar kijken. Als je al het vermoeden hebt dat er iets loos zou kunnen zijn reserveer dan alvast maar 1200 eurootjes extra. 90k km en een DSG met 7 versnellingen zou wel eens een nieuwe koppelingsplaat kunnen betekenen......
Heeft TVS ook andere vestigingen? Ik heb wel interesse, maar Dordrecht - Varsseveld is wel n eindje tuffen...
Minne skoda is gechipst (inc. DSG) nu.
En ik ben weer happy en armer...
Zeer terechte opmerking. Maar ze zijn ermee bezig zeggen ze. Dit is mij vorige week nog bevestigd geweestIs er al wat bekend over de tarieven van TVS ? Of is hun calculator stuk?
Weet je, die tarieven zijn al lang bekend. Maar ze zoeken naar een geschikte manier om het mede te delen, zodat het wat serieuzer overkomt. Misschien raadzaam om je licht eens op te steken bij de concurrent?!Zeer terechte opmerking. Maar ze zijn ermee bezig zeggen ze. Dit is mij vorige week nog bevestigd geweest
Yep stage 1 chip en stage 2 DSG. Zo fijn geen 50 meer rijden in zijn 6 met 1200 toeren.
Leukste is natuurlijk gasgeven...
Dat zal gedeeltelijk zijn omdat die auto's al aan hun 2e jeugd bezig zijn, door een lagere prijs is een 2e hands koper eerder geneigd om te chippen en ook gedeeltelijk omdat de ontwikkelingskosten van een tuningprogramma van een oudere auto zich al heeft terugverdiend.Dat vroeg ik me nog af bij jouw groepsaankoop @Corné de Kluijver - waarom is het voor oudere auto's goedkoper?