@CBreedijk : stage 1 is volgens mij alleen maximale koppel verhogen, stage 2 is ook schakelmomenten aanpassen en stage 3 volgens mij specifieke aanpassingen o.b.v. wensen.
En ik vind stage 2 prima. O.b.v. het gesprek wat je vooraf hebt stem je af wat je kiest. In mijn geval dus stage 2 omdat daarmee mijn wensen al ingevuld werden.
Maar op de site van VAG-Techniek staat het allemaal duidelijk uitgelegd.
@Nick2203 : € 824,- bij elkaar. En ook dat staat gewoon op de site. Geen extra gekregen en eerlijk gezegd ook niet om gevraagd.
Vond het gewoon heel relaxed gaan en als je daar aan het wachten bent dan hoor en zie je genoeg van hun benadering. Klanttevredenheid staat duidelijk voorop (hetgeen ik ook bij mijn eigen werkgever de mensen probeer bij te brengen dat de klant ons salaris betaald). Ook advisering betreft hetgeen zij verstandig achten en het is jouw beslissing om daar dan eventueel van af te willen wijken.
En verder speelt ook mee dat ze 10 km van mijn woonplaats af zitten. Dacht waarom ver iets gaan halen als ik het ook dichtbij kan krijgen/kopen.
Heb nu een hele fijne goed rijdbare auto waarmee mijn vrouw heel relaxed en zuinig kan rijden en ik (als ik wil) lekker mee kan spelen.
Heb vooraf getwijfeld of ik eerst voor de 19' velgen zou gaan of chippen/DSG. Maar ben blij dat ik eerst naar VAG ben geweest.