Groeten uit het zuiden

-Ri-

Actief lid
Want daar ligt België :D

Even voorstellen, Rinaldo uit Houthalen, Limburgs België.
Sinds 8 dec eigenaar van een nieuwe O3, ik blij, vrouw blij en kinderen blij... Bankrekening niet,... maaaaar we krijgen ongelofelijk veel in de plaats. Zeker komende van een 14 jaar oude Honda Accord tourer met optionele opties, zoals een prachtige aircoknop die tot niks diende, centrale vergrendeling zonder vergrendeling, falende koppeling,... Waar ik em ook achterliet, ik vond em altijd terug door het oliespoor te volgen :D

Auto's zijn mijn job en passie, Japans autofanaat, en dit moet de Japanse hiërachie doorbreken. Alhoewel dat moeilijk zal zijn, ingesloten door een horde Japanners die het grondgebied hier nog steeds verdedigen.

Specs staan in mijn signature. Plannen zijn er genoeg, originele instaplijstjes staan er al in, verscheidene leveringen van oa. Superskoda en Milotec zijn onderweg. Kwa velg nog twijfel tss een setje in 18 of 19" maar dat is voor komende lente/zomer.

Hierbij dus hallo allemaal.

Grtz ri

leon-cupra

Forumguru
Welkom. Nog een Belg erbij. Nog even en we splitsen ons af van het NL forum :D

Mooie configuratie, enkel onder een race blue hoort een deftige, grote, sportieve velg. Zeker minimaal 18" , gaat de wagen en de kleur alleen maar ten goede brengen. ( just my2cent)

-Ri-

Actief lid
Welkom Rinaldo. Ou est la Belgique? Dans le sud? ;)

Holala (op zn frans gezegd), oui oui, c'est dans le sud ou il fait toujours beau :cool:

Welkom. Nog een Belg erbij. Nog even en we splitsen ons af van het NL forum :D

Mooie configuratie, enkel onder een race blue hoort een deftige, grote, sportieve velg. Zeker minimaal 18" , gaat de wagen en de kleur alleen maar ten goede brengen. ( just my2cent)

Velgen staan op de lijst, eerst nog een rs spoiler en nog wat andere extra's.

Cordoba

Forumguru
mee eens, alleen vanuit Frankrijk gezien ligt België niet in het zuiden ;):laugh:

Ik dacht dat hier toch wel algemeen bekend was dat het centrum van de wereld zich in de Skoda-fabrieken bevindt. ;) Conclusie niet alleen Nederland, maar ook Vlaanderen ligt op het noordelijk halfrond, gezien vanuit Mladá Boleslav.

En natuurlijk welkom Rinaldo.

Bovenaan Onderaan