Hi allen,
Tijdens een servicebeurt komt de garage er achter dat de kabels naar de bobines aan het verpulveren zijn. Zij wijten dit aan hitte van buitenaf, dus bijvoorbeeld het blok dat te heet is geweest. de bedrading aan de binnenkant (koper etc) is niet verbrand. Het gaat dus enkel om de buitenkant van alle 4 de draden.
Heeft 1 van jullie ervaring met dit gegeven?
Mijn RS gebruikt "geen" olie, nog nooit nodig geweest om bij te vullen. IK rijd er beschaafd mee of gebruik hem op zich normaal. Heb nog nooit 3 uur lang 200 gereden wat bijvoorbeeld een reden zou zijn.. Ik heb de garage gevraagd om met de importeur contact op te nemen want een draadboom kost 1200,- excl.
Hebben jullie andere tips?
Greetz, Dennis
Tijdens een servicebeurt komt de garage er achter dat de kabels naar de bobines aan het verpulveren zijn. Zij wijten dit aan hitte van buitenaf, dus bijvoorbeeld het blok dat te heet is geweest. de bedrading aan de binnenkant (koper etc) is niet verbrand. Het gaat dus enkel om de buitenkant van alle 4 de draden.
Heeft 1 van jullie ervaring met dit gegeven?
Mijn RS gebruikt "geen" olie, nog nooit nodig geweest om bij te vullen. IK rijd er beschaafd mee of gebruik hem op zich normaal. Heb nog nooit 3 uur lang 200 gereden wat bijvoorbeeld een reden zou zijn.. Ik heb de garage gevraagd om met de importeur contact op te nemen want een draadboom kost 1200,- excl.
Hebben jullie andere tips?
Greetz, Dennis