Grootse problemen.

Mau

Lid
Dat klopt gedeeltelijk, Exciter. Maar een Daimler, zoals jij schrijft mag echt niet kraken zoals een Skoda dat kan doen!

Ik rij nu Seat en die heeft ook wel eens een krakertje. Dat is gewoon het verschil met de merken zoals VW en Audi. Ze zijn ook ietsie voordeler...

Maargoed, het hoort er (af en toe) bij!

Dutch4x4

Senior Member
Ook dat is maar weer relatief, Mau. De Golf V die ik vorig jaar als leenauto meekreeg tijdens de 30k-beurt, had na 1500km al drie verschillende rammels, terwijl mijn Octy zogezegd nog stil is, ondanks het sportonderstel.

Mau

Lid
Jeee, zo zie je maar, het zal niet alleen het ontwerp zijn, maar ook de garage. Die moet zo'n auto goed smeren, afstellen e.d.

En dan heb je nog de 'maandagochtend auto' haha..

Mijn passat had ook een enkel kraakje, dus helemaal perfekt is de garantie van vw of audi niet. We hebben allemaal wel eens last van een kraakje, maar dat mag de pret niet drukken.

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mijn vraag is wel, zijn er meer mensen met Skoda's zonder gekke geluiden /forum/images/graemlins/945.gif. Bij welke kilometerstand gaan ze, ook bij mij, zo'n beetje komen. Mijn teller staat op 38000. /forum/images/graemlins/cheer.gif

[/ QUOTE ]

Hehehe, mijn O2 heeft nog maar 11 van de 12 werkende speakers van het soundsystem. Telt dat ook als auto ZONDER geluid /forum/images/graemlins/smile.gif .
Opgetreden toen de teller op 250 stond /forum/images/graemlins/smile.gif

Auto aan VAS (computer) bij dealert, die keurig wist te vertellen dat de middelntoonspeaker van het rechtervoorpoortier kaport was. R-e-s-p-e-c-t.

Verder valt het wel mee met de geluiden. Als ik het soundsystem naar onbehoorlijke geluidsniveaus opschroef gaat er hier en daar wel wat trillen. Maar dat kunnen net zo goed de klinkertjes in de straat zijn /forum/images/graemlins/wink.gif

Frankie

Actief lid
@ElCloudie:

Dat is niet het klemmen maar dat zijn de wieletjes in de deuren waar er een kabel overloopt om de ruiten te openen en te sluiten.

[/ QUOTE ]
"Mijn" piepje/kraak komt toch echt uit het frame en niet lager uit de deur. Heb t idee alsof er iets tussen dat stof is gekomen waar het raam inglijdt...

ougie

Forumguru
Misschien ben ik een beetje anders of zo, dan kan best, maar waar gaat dit over?

Een auto zonder bijgeluiden, hi hi hi, laat mij niet lachen. Nee, dat bestaat toch echt niet...

En hoe moderner, deste meer kans, want ze bestaan uit steeds meer onderdeelen, die tegen elkaar aan zitten. En het blijft onder krachten werken (versnelling, afremming, bochtenwerk, hobbels, torsie, noem het maar op), wie dit helemaal stil krijgt, is een topper.

Zelfs een Daimler, waar ik eens in reed, liet van zich horen.

Jongens, kom nou eens met iets boeiends...

[/ QUOTE ]

<font color="yellow"> </font> Oke Exciter, natuurlijk bestaan er geen auto's zonder kraakje of piepje,,,, DAT is precies wat ik met dit onderwerp wilde zeggen,,,,voor je laatste opmerking!!!! /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

LenK

Forumguru
Als ik zie wat er zo links en rechts allemaal losgemaakt en opengemaakt wordt aan hun auto door de forumgebruikers dan kan de fabrikant nog zo zijn best doen om alles stevig rammelvrij in elkaar te zetten.......

Wiseguy

Actief lid
Octavia-II (september 2005), km-stand = 34500

Onlangs nog voor de eerste beurt bij de dealer langs gegaan en moest echt zoeken naar dingen waar ik naar wilde laten kijken. Uiteraard gevraagd of ze de laatste software voor de stream erop wilde zetten, want de ontvangst is erg slecht.

Verder heb ik alleen bij het optrekken in z'n 1 dat het dashboard of iets in de midden console (ben ik nog niet achter) af en toe wat mee resoneert.... maar goed.... ik geen die 140 paarden dan ook meestal wel goed op hun donder.... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/cool.gif

Bovenaan Onderaan