Grote velgen en Kleur ?

Desperado

Forumguru
Tja.....ik heb wit, grijs 5x, rood 2x gereden en heb nu groen.
Grijs is niet verkeerd, maar het is mij inmiddels te onopvallend; er rijden er veel te veel van en je valt er het slechtst mee op in wat slechter weer. Wit kan wat mij betreft op heel veel modellen, maar dan wel enigzins naar gebroken wit of cremé. Dat echte sneeuwwitte is voor busjes.
*
En voor de wielen; zwart of donkergrijs/antraciet. Lekker opvallend. Natuurlijk wel afhankelijk van welke kleur de auto is. Al is dat ook weer heel persoonlijk.

Noord26

Forumguru
In wit of zwart heb je nog behoorlijk verschil. Parelmoer wit of metallic zwart zijn significant andere kleuren als de RAL kleuren die je bedrijfsbuisjes ziet gelukkig. Als je toch voor die standaard non-metallic wit of zwart kiest, tja- dan zal het wel een goede verkoper zijn geweest?

Het is weer gezellig. .... ik moet zeggen dat onze Greenline vrienden een stuk onvriendelijker zijn dan de eerste generatie O3 leden. Niet normaal dat geneuzel over kleuren, Eibach verlaging etc..... Lekker belangrijk, ieder z'n smaak. Een O3 is gewoon mooi en hij is NOG mooier te maken, dus een lelijke bestaat niet.... Dat moest ik nou effuh kwijt! ;)

eddiea

Forumguru
Het is weer gezellig. .... ik moet zeggen dat onze Greenline vrienden een stuk onvriendelijker zijn dan de eerste generatie O3 leden. Niet normaal dat geneuzel over kleuren, Eibach verlaging etc..... Lekker belangrijk, ieder z'n smaak. Een O3 is gewoon mooi en hij is NOG mooier te maken, dus een lelijke bestaat niet.... Dat moest ik nou effuh kwijt! ;)

+1 ik had het niet beter kunnen verwoorden. Wel een stuk onvriendelijker.Wat een geouwehoer!

henriz

Forumguru
Huh? Slechte sfeer? Onvriendelijk? Dat ervaar ik niet zo.
Ik vind het wel grappig dat er verschil van inzicht is hoe hoog een Octavia op de wielen zou moeten staan, dat er mensen gepassioneerd zijn over een bepaalde kleur, en mensen die grote inspanningen leveren om een optie op hun Greenline te krijgen die helemaal niet verkrijgbaar is.
Ik vind het wel gezellig hier. :)

Pendragon

Donateur
@henriz, vind ik ook. Mensen hebben verschillende meningen. Ik vind bijvoorbeeld een HB/Sedan mooier dan een Combi. Ik vind e O3 ook veel te hoog op z'n poten staan en ik vinde O3 veel mooier dan de O2. Prima toch? Als iemand anders dat niet vind en hier dat wil zeggen, dan is het en vrije wereld om dat te zeggen. En vergeet niet dat een heel aantal O3 rijders die hier nu op het forum zitten nieuw zijn en die begrijpen sommige grappen/mensen misschien niet die hier al heel lang zitten. @Der Einser bijvoorbeeld heeft het heus niet over witte bestelbusjes om negatief te doen, er staat niet voor niets een big smile achter. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Laat iedereen gewoon zijn mening hebben, niks mis mee.

Skodatek1

Forumguru
Wat vinden jullie hier van...wel zeer gewaagd...

1475958_10201105721510814_775318734_n.jpg

Pendragon

Donateur
Ook niet mijn smaak. Ik vind laag prima, maar dit is TE laag en de velgen passen niet bij een Superb (vind ik).

EdK

Forumguru
die groene velgen zouden ergggggg mooi bij een witte Superb staan.
bij swoeart vallen ze weg in te geheel of zou t komen door de verlaging ??

s-line

Forumguru
Maar die zwarte gaat prima in de bocht hoor die rijdt gewoon op air.
Zit trouwens wel heel veel werk in deze auto zoals de wielkasten die allemaal veranderd zijn waardoor hij optisch nog lager lijkt en de bumpers weer aangepast naar de schermen heel veel respect hoor! Het groen is ook niet mijn ding! Er zit trouwens nog meer groen aan deze auto.

Der Einser

Forumguru
EN ZWART VOOR DE BEGRAVENISONDERNEMER!!!!!! PATRICK!!:tongue:
Hahahhahahahaha
Ik bedoelde het ook niet zo gabber,...
Ik vind wit JUIST dik! Dat weet je.
Wilde je alleen even uit de tent lokken. En dat is gelukt.
Hier zitten immers de kenners uit de scène :maakmegek:

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan