Groupbuy Eibach verlagingsveren bij Antera (Tuningcenter Lowering Breda)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RefleCs

Forumguru
Ik zou hem breder trekken dan alleen Eibach aangezien voor de SIII bijvoorbeeld de spacers helemaal in zijn.

Pieter_Ibiza

Forumguru
Zeg maar wat je voor ogen hebt wie weet kunnen we er weer een opzetten.

Misschien deze actie herhalen:

Prijzen voor de S2 zijn incl montage, excl uitlijnen €285,- / incl uitlijnen €355,-
Prijzen voor de O2 zijn incl montage, excl uitlijnen € 265,- / incl uitlijnen €335,-
Prijzen voor de O3 zijn incl montage, excl uitlijnen € 265,- / incl uitlijnen €335,-
Prijzen voor de F1 zijn incl montage, excl uitlijnen €245,- / incl uitlijnen €315,-
Prijzen voor de F2 zijn incl montage, excl uitlijnen €250,- / incl uitlijnen €320,-
Prijzen voor de F3 zijn incl montage, excl uitlijnen €250,- / incl uitlijnen €320,-
Prijzen voor de Rapid zijn incl montage, excl uitlijnen €275,- / incl uitlijnen €345,-

Antera

Donateur
Helaas die prijzen gaan niet meer lukken. Die zijn al meer dan een jaar oud en prijzen wijzigen helaas

Ik zou hem breder trekken dan alleen Eibach aangezien voor de SIII bijvoorbeeld de spacers helemaal in zijn.

Hoe bedoel je breder trekken dan alleen eibach? Met spacers ?

RefleCs

Forumguru
Dat kan. Persoonlijk zou ik in de markt zijn voor alleen een set spacers aangezien de LM wil dat de veren bij de dealer worden geplaatst.....

Ik had dat veel liever aan @Antera uitbesteed.

Laatst bewerkt:

Groen13

Forumguru
@Antera, Mark zijn er zwarte spacers voor de F3 hatchback leverbaar en welke verbreding per wiel voor/achter ?
Is het noodzakelijk de auto daarna weer uit te lijnen ?

Antera

Donateur
@Antera, Mark zijn er zwarte spacers voor de F3 hatchback leverbaar en welke verbreding per wiel voor/achter ?
Is het noodzakelijk de auto daarna weer uit te lijnen ?

Zwart is zeker leverbaar geen enkel probleem op speciale bestelling. We hebben 10mm gedaan en dat paste prima rondom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan