EdK
Forumguru
Dat zie ik bij men Yeti ook, maar komt ook voort uit laksheid tijdens het wassen om daar niet eens de spons doorheen te halen.Er zit wel altijd wat water en zand/modder in de tankvulopening.
En geld ook voor de bedrijfs Caddy...
Dat zie ik bij men Yeti ook, maar komt ook voort uit laksheid tijdens het wassen om daar niet eens de spons doorheen te halen.Er zit wel altijd wat water en zand/modder in de tankvulopening.
dat klopt, maar door een besparing van monteren binnenschermen met andere woorden een producteigenschap is deze roestplek ontstaan. Of nog sterker, door een verkeerd design eigenlijk..Broekhuis Hoogeveen vindt dat het van buiten komende roestschade is
Alleen nu komt het volgende probleem, als je het laat opknappen komt het toch weer terug want roest blijft roest. En komt vaak terug en meestal ook nog sneller!
Vandaag bericht gehad. Broekhuis Hoogeveen vindt dat het van buiten komende roestschade is en daarom geen garantie(een onafhankelijke partij heeft deze plek ook beoordeeld en kwam tot een hele andere conclusie......) Nu het probleem bij Skoda Nederland neergelegd, zij zullen dit ook nog eens bekijken. Wordt nog verder vervolgd....
Tsja en hierdoor moeten de goede dealers weer onder de slechte dealers lijden......Als dit echt via de rechter moet worden uitgevochten dan heb ik afgelopen september voor het laatst een Skoda gekocht.....