Ik snap je zeker, @Tees... die ultinons moest ik n set adapterringen weer elders kopen en ik best moeten zoeken (kan ook aan mijn zoekskills liggen ). Deze site gaf gelijk n set. Had ook veel goede reviews (zegt ook niet altijd alles), en -vooral- maakte de set kwalitatief n goede indruk. Heb beide sets -Philips en deze- kunnen bekijken en beetpakken, t voelde goed aan. Mocht t anders lopen, dan laat ik t weten op dit topic. Voorlopig er tevreden mee.14.100 lumen is 10x (!!) de lichtsterkte van een normale H7 halogeenlamp. Ongeacht hoe keurig deze gericht zijn, zou dat zwaar verblindend zijn áls het waar was. Maar ik acht de kans dat het waar is beperkt. Dit soort lumen-waarden (en hoger) wordt bij neef Ali ook volop mee gestrooid, ik twijfel zeer ernstig aan het waarheidsgehalte daarvan.
Voor dat bedrag zou ikzelf overigens gekozen hebben voor eerdergenoemde Philips Ultinons. Dan weet je tenminste dat je een bepaalde kwaliteit hebt, en dat gevoel krijg ik niet als ik dit soort keten lees.
(Uitgebreid) antwoord op jouw vraag van draaiende motor of niet. Verder niet belangrijk.@Eltjo : en wat is hier precies de relatie met H7 LED..?
Verkeerd topic?
Ja maar dan is het niet WIT genoeg !!!Ook met gloeilampen kan je meer licht krijgen.
Dat lijkt op een kookboek waarbij je één ei kookt in acht minuten en twee dus in 16 minuten? Mag je dat zomaar optellen?Wat me laatst is opgevallen in die reclame's is dat ze bv 15000 lumen opgeven maar dat er ergens in kleine lettertjes dan staat dat dit het totaal is van de 2 lampen
Maw dat houd in dat ze 7500 lumen per lamp opgeven...........
Als je twee hard gekookte eieren wil hebben waar je iemands hersens mee kunt ingooien dan mag het ......Mag je dat zomaar optellen?
Er zijn gloeilampen met blauw glas die wit licht uitstralen die naast mijn xenon- en witte stads- en led leeslampenverlichting ook wit is. Die heb ik als mistlamp- en voetenverlichting.Ja maar dan is het niet WIT genoeg !!!
Heb je weer gelig licht en dat is wat men nou juist niet wil !!!