B.v. via de site bitly.com of gewoon een stukje tekst selecteren wat je wilt linken en hetKlik hier (Hoe maak ik een korte link?)
Ja het selecteren had ik gevondenB.v. via de site bitly.com of gewoon een stukje tekst selecteren wat je wilt linken en het Bekijk bijlage 73365 teken boven je tekst selecteren en daar de url inplakken.
@JaCop : Keuze genoeg toch..? Genoeg aanbieders.
@JaCop ik heb op Ali een kabel weten te vinden van 50CM (van een merk waar ik vaker iets van heb besteld) maar kan hem helaas over 2 weken pas in de auto testen
Wel op de computer getest en krijg op de telefoon geen meldingen, en kan hem gewoon gebruiken voor data overdracht.
Klik hier (Hoe maak ik een korte link?)
Ziet er prima uit, ik zou echter de situatie andersom willen hebben. De USB haaks en de lightning normaal. Dan past hij onder het afdek klepje van de mobiele telefoon in de midden console.
Klopt helemaal. Maar ik vind de hele afgetimmerde ACP interface er zo Fischer Price-achtig uitzien en daarbij komt dat Apple bepaalt welke apps en welke functionaliteit van de apps er mogelijk zijn. En dan houdt het voor mij op. Ondanks dat ik al 24 jaar Apple adept ben en er vanuit professie geen ander merk op de studio of thuis binnenkomt. Maar met het aftimmeren van ACP slaan ze m.i. heel erg de plank mis.Draadloos kan helaas niet met Apple CarPlay toch...