Hai

Flit

Lid
@Ridley Liever niet. Dwalen we nog meer af in dit simpele voorstel topic. Ik wil voorstellen in het topic van de V6 zelf verder te gaan.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Davy. Een ongebruikelijk keuzeprobleem Mercedes/Skoda. Wat de afschrijving betreft, die is natuurlijk afhankelijk van hoe lang je met de auto rijdt (in jaren en km's) en welke motorisering en uitvoering je kiest: sommige varianten zijn zeldzaam maar wel gevraagd. Eerlijk gezegd denk ik dat de afschrijving bij Skoda wel eens lager uit kan pakken dan bij Mercedes: Skoda verliest steeds meer het Oostblok-imago, maar biedt wel veel waar voor het geld dat je ervoor betaald. Gevolg kan zijn dat de inruilwaarde bij Skoda wel eens mee kan vallen (zeker als je niet voor één van de laatste Superb II's kiest, maar wacht op de nieuwe).

• Leuk
Waarderingen: Flit

Dennis Nijholt

Forumguru
zo ongebruikelijk vindt ik het allemaal niet BMW/Mercedes/Skoda....zijn allemaal keuzes....en ja sommigen in mijn kennissenkring vinden ook dat ik erop achteruit gegaan ben van een BMW naar een Skoda...het is maar wat je zoekt namelijk...en ruimte tja dat is nu niet 1 van de sterke punten van een BMW...tenminste niet die van een 3 serie..

Cordoba

Forumguru
Weet iemand hoe je de mails uit kunt zetten als iemand iets plaatst in een topic?

Als je ingelogd bent op het forum ga je rechts boven naar je forumnaam (Flit dus in dit geval), als je daar je muis op zet krijg je een pop-up te zien met onder andere de mogelijkheid 'foruminstellingen' , dat klik je aan, en dan kun je instellen wat je wilt ontvangen aan notificaties/email en hoe vaak en in welke vorm.

• Leuk
Waarderingen: Flit
Bovenaan Onderaan