Halfleren bekleding

Bedankt voor de foto's. Ziet er fraai uit, een stuk mooier dan de standaard stoffen bekleding van de Greenline/Ambition tegen een redelijke meerprijs. Bovendien vind ik het ook prettiger zitten op een stoffen zitting maar dat is natuurlijk persoonlijk. Gelukkig hebben we allemaal de keuze :jaja:
Helaas is halfleer met alcantara niet leverbaar op een Greenline maar alleen op een Elegante volgens mij.

BSdV

Actief lid
Wij hebben zelf ook het halfleer. Deze is in Dld standaard in de Elegance uitvoering. Onze voorkeur ging uit naar volleer. Maar dat heeft Skoda af fabriek eigenlijk niet aangezien dit nog steeds een mix leer/kunstleer is. Na het lezen van wat drama verhalen over de kwaliteit - of het ontbreken hiervan - van deze optie er toch maar van afgezien. Persoonlijk vinden wij volleer toch wel het prettigst, maar tot dusver valt dit ook niet tegen.

Foto's van de mijne, m'n camera is wel niet van de beste.

Screen%20Shot%202014-02-08%20at%2011.27.00.png

Screen%20Shot%202014-02-08%20at%2011.27.59.png

EHS

Actief lid
Zit ook in dubio. Vol leer / half leer.
Ik hoef niet perse vol leer, maar vind de standaard stoelen niet zo "mooi" in het geheel.
Nu vind ik de de foto van het half leer er mooi uitzien. Wat mij opvalt is dat de stoelen in de greenline normaal gelijk zijn met de active, maar met half leer ineens de stiksel krijgen van de elegance (vlak in midden rugleuning)? Klopt dit?
Kan iemand bevestigen dat het dashboard de normale donkere kleur zal houden?
Is de achterkant van de stoelen ook met leer bekleed (is wel lekker met klein kindje die met schoenen tegen stoelen trapt :) )?
Mocht iemand nog foto's van achterkant stoelen en/of achterbank hebben heel graag.
Mijn ervaring gevoel zegt dat als ik dit bestel dat dit net weer even anders kan zijn als ik had verwacht (en dealer het even niet wist).

Hoop vragen ik weet het, maar hoop dat iemand antwoorden heeft. Alvast bedankt :)

030

Forumguru
Dit verandert de zaak, ik was in de veronderstelling dat het nog steeds die vlakke hangmatten waren, maar dan uitgevoerd in leder/stof. Het zijn nog steeds geen RS stoelen, maar hier is nog wel mee te leven.

Gisteren de halfleren bekleding zelf kunnen bekijken en fotograferen. Ziet er prachtig uit. Middenarmsteun ook van leer en dashboard gewoon zwart. Blij dat ik het besteld heb!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 622

Octaviaapeldoorn

Actief lid
Half leer is geen half leer helaas maar stof met kunstof en alleen de wangen van zitvlak leer deze week de bijrijders stoel uit elkaar gehad. maar het lijkt wel op leer :(

Bovenaan Onderaan