Hallo allemaal

Cordoba

Forumguru
@Tuner111 Welkom op het forum Bram, bij jouw woonplaats moet ik direct aan gueuze-stekerijen denken.
Alvast veel plezier toegewenst met de O3 straks, nog speciale plannen met de O3 (bijv. opvallende striping zoals op je Rocco)?

peterrapid

Forumguru
Welkom Bram en welkom bij de RS-rijdertjes, die GTS is wel mooi maar was zo geleverd met die striping toch ? En wat heb je besteld een devilsjuice of een angeljuice ? En Dendermonde vind ik wel niet zo leuk heb 1x daar voor de politierechtbank gestaan en da was nie leuk :wavecry:

philip

Forumguru
Welkom, Voor de moment rij ik nog met een superb maar normaal tegen het eind van de maand komt de RS.
@blokart de RS club blijft uitbreiden :-)

peterrapid

Forumguru
Heb al gedacht om voor @Joske een RS-badge te bestellen met mini ervoor dan voelt hij zich niet zo alleen :deuk: in België. Is om te lachen hé Joris, je hebt een knappe O3 en mag gerust meetoeren ... zolang het maar achter mij is :deuk: :ot:

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 Welkom op het forum Bram, bij jouw woonplaats moet ik direct aan gueuze-stekerijen denken.
Alvast veel plezier toegewenst met de O3 straks, nog speciale plannen met de O3 (bijv. opvallende striping zoals op je Rocco)?

voorlopig niet :) maar kan snel veranderen hé :tongue:

Welkom Bram en welkom bij de RS-rijdertjes, die GTS is wel mooi maar was zo geleverd met die striping toch ? En wat heb je besteld een devilsjuice of een angeljuice ? En Dendermonde vind ik wel niet zo leuk heb 1x daar voor de politierechtbank gestaan en da was nie leuk :wavecry:

de rocco was zo geleverd idd :) devilsjuice of een angeljuice ? de rechtbank hier is idd niet mals met mr. dhondt..

@Tuner111 werk je toevallig in ninove? Ik heb daar al een paar keer zo een sirocco zien staan.

neen :) ik werk in brussel. er rijden zo een paar rocco's rond :)

Mooi die rocco . Met de rs ook wel wat van plan zeker velgen , verlagen (:

voorlopig niet :)

peterrapid

Forumguru
Oef diesel begon mij al alleen te voelen met al dat overwicht van TSI's hier op forum :deuk:
In ieder geval proficiat met je nieuwe aankoop :thumbsup:

Bovenaan Onderaan