Hallo allemaal !

mvm

Lid
IMG_1664.JPG Hallo allemaal,
Hierbij wil ik mij even kort voorstellen. Ik ben Martijn en we hebben sinds een aantal dagen onze vw bora ingeruild voor een fabia combi uit 2006.

Puur toeval maar we zijn er nu al vol lof over

Hierbij even een foto om een indruk te geven.

Ik hoop hier leuke ideeën op te doen en wellicht anderen van info te voorzien

mvm

Lid
We waren voor de grap aan het kijken op de site van een autobedrijf wat de volgende auto zou worden van kennissen, en vervolgens zagen we onze huidige auto staan en de avond erop hebben we deze gekocht

Siets

Nieuw lid
IMG_1928.JPG IMG_1929.JPG Hierbij stel ik mij ook meteen voor, vriendin van Martijn, en dus ook automatisch eigenaar van onze Fabia. Ik moest zelf even wennen aan het modelletje, maar ben helemaal om, en trots op deze nieuwste telg binnen ons gezin!

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Welkom Martijn @mvm en @Siets Jullie Fabia ziet er van voor en van achter strak uit :thumbsup: Ook nog leuke velgen eronder? Welke motorversie?
(van de 1.4 16V zijn 2 varianten de 75 pk en de 100 pk versie).

Siets

Nieuw lid
Welkom Martijn @mvm en @Siets Jullie Fabia ziet er van voor en van achter strak uit :thumbsup: Ook nog leuke velgen eronder? Welke motorversie?
(van de 1.4 16V zijn 2 varianten de 75 pk en de 100 pk versie).

Dit is de 100 pk versie. Er zitten nu (nog) de standaard licht metalen velgen onder. Het is een equipe plus, met af fabriek extra geblindeerde ramen.

Ik zal snel meer foto's maken :thumbsup:

Siets

Nieuw lid
Hierbij nog wat foto's van onze fabia. Het is overigens mijn dagelijkse auto, dus ik zal er ook voor moeten zorgen dat hij zo netjes blijft :jaja:.

IMG_1950.JPG IMG_1953.JPG

Bovenaan Onderaan