AmenGelukkig ben jij bekeerd en heb je het licht gezien
Vinden de mensen fijn, als ze zelf bijvoorbeeld een Kia rijden, om dan Skoda als minderwaardig te zienPlansgas jou gedachte vroeger over Skoda is een gedachte die zowat 90% van belgie en Nederland nog steeds heeft. Dat Skoda minderwaardig is. Gelukkig ben jij bekeerd en heb je het licht gezien
Vinden de mensen fijn, als ze zelf bijvoorbeeld een Kia rijden, om dan Skoda als minderwaardig te zien
Kia dat is pas minderwaardig Zullen vast ook goede auto's zijn, maar heb wel eens in een Sorrento en in een Ceed gereden, maar wat een koekblikken zijn dat zeg!!!
Was dat die wagen dat als je er alleen al tegenaan leunde dat je een deuk erin had zitten ??Ja de Kia Sorrento, met name die van 10 jaar terug,
er zijn er ook nog die in een trabant of een DAF rondrijden...... er zijn uitzonderingen dus blijkbaar ook bij de KIAGa kia niet goed praten maar een collega van me heeft ooit een kia rio gekocht in 1999 en die rijdt er nog steeds vrolijk in rond
Volgens mij zeg ik dat ook juist in mijn post:Tsja
er zijn er ook nog die in een trabant of een DAF rondrijden...... er zijn uitzonderingen dus blijkbaar ook bij de KIA
Tsja, what's in a name...Landwind [...] na een paar maanden waaide het in het interieur net zo hard als buiten.