Hallo iedereen

DannyPep

Nieuw lid
Ik ben Danny Peppenster en nu al een tijdje stilletjes aan het rondzwerven op dit forum.
Ik ben namelijk van plan om eind van het jaar (mits alles goed gaat) een O3 van de zaak te leasen.
Dit is dan bij uitstek een mooi medium om allerhande informatie te verzamelen.

Ik rijd momenteel een citroen c3 en dat 'bevalt', het kan mij niet snel genoeg november worden zeg maar.
Hiervoor reed ik een VW Passat 3BG (foto in de bijlage) en was ik lid van het vwpassat.nl forum. Die auto reed ik privé dus er zal aan de O3 minder gebeuren dan bij de Passat maar desalniettemin wil ik toch een en ander aanpassen.
Maar alles op zijn tijd. eerst maar eens verder rondneuzen hier en hopelijk rond november bestellen.

Bijlagen

• Passat 3BG.jpg
    Passat 3BG.jpg
    323,9 KB · Weergaven: 62

CDK

Forumguru
Welkom Danny, hopelijk lukt het je om een O3 te bemachtigen, wat heb je precies op het oog?
Je passat mocht er ook best wezen!

Greetz Corné

DannyPep

Nieuw lid
Welkom Danny, hopelijk lukt het je om een O3 te bemachtigen, wat heb je precies op het oog?
Je passat mocht er ook best wezen!

Greetz Corné

Thanks. Mijn Passat was toen het enige dat naar mijn hart ging. En dus waar mijn geld naar toe ging. Daar zijn nu mijn vriendin en mijn zoon voor in de plaats gekomen. :-)

Maar ik heb een O3 combi EBL 1.6 TDI op het oog. In de kleur race blue. Daarbij alleen nog het dynamic pakket en de 18" Golus. Hopen dat het goed gaat op de zaak.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Welkom Danny!
Dat verhaal kennen we allemaal wel een beetje: eens vrouw en kind er zijn... maar na een tijdje zit alles op zijn plooi en kunnen we ons weer goed laten gaan met de auto :D

Jee13

Forumguru
hee danny, leuk je hier weer te spreken. ik had nog wat geknutseld aan je passat geloof ik.

ik vind race blue ook super, ;)

DannyPep

Nieuw lid
Zo vandaag wat goed nieuws gehad. Ik mag de O3 gaan bestellen. Directeur was al naar de dealer geweest om een offerte op te vragen voor een combi 1.6TDI handgeschakeld, race blue, ambition businessline.
Natuurlijk is dit al een hele complete auto maar het vele kijken op het forum en mijn auto hart wil toch iets meer. Gelukkig gaf hij al aan dat ik maar een offerte moest laten maken hoe ik hem graag zou willen en dan konden we het er later wel over hebben.
Ik laat er nu dus 2 maken door de dealer namelijk: een met een combi 1.6TDI (hand) race blue, ebl, dynamic, DAB, en drivingmode en een ander precies dezelfde maar dan de combi 2.0TDI (hand).
Morgen krijg ik ze binnen en dan kan het grote soebatten beginnen :-)
Mocht het bij de originele offerte blijven ben ik toch al zeer tevreden. Eindelijk uit die citroën (sorry als ik mensen tegen het zere been trap maar dit blijft een skoda forum :-) )

Thorgal

Forumguru
Thanks. Mijn Passat was toen het enige dat naar mijn hart ging. En dus waar mijn geld naar toe ging. Daar zijn nu mijn vriendin en mijn zoon voor in de plaats gekomen. :-)

Maar ik heb een O3 combi EBL 1.6 TDI op het oog. In de kleur race blue. Daarbij alleen nog het dynamic pakket en de 18" Golus. Hopen dat het goed gaat op de zaak.
Er zijn een aantal leden met een Combi in race blue en golus velgen. Foto's zijn dus te vinden.
Zelf moet ik nog zo'n 4 weken wachten tot ik de mijne in race blue op kan halen maar als ik de ervaringen hier lees is het zeker de moeite waard.
Ps rij nu zelf ook een passat, nog met plezier maar .... Kan toch niet wachten tot het zo ver is

DannyPep

Nieuw lid
Vanmiddag even proefrijden met de O3 combi EBL 1.6tdi DSG van Noordhoek Waalwijk. Ik kan jammer genoeg nergens op korte termijn in de buurt een 2.0tdi vinden om te vergelijken. Dus ga ik even uit van hoe de 1.6 rijd en of ik dat voldoende vindt. Het scheelt in de maand maar €20 bijtelling dus het lijkt een no brainer. iemand nog ervaring die hij kan delen?

DannyPep

Nieuw lid
Ok, er is iets voorgevallen. ik hoop niet dat ik nu ga vloeken in de kerk maar de keuze voor de leaseauto is op een andere gevallen. Het wordt een Audi A3 sportback. dit was de laatste auto die nog besteld kon worden en op tijd op kenteken zou komen te staan voor de 14% bijtelling. dat scheelt mij en het gezin zeker €50 extra per maand die we goed kunnen gebruiken. bovendien is de A3 zeer compleet en heeft hij alle opties die ik graag in mijn auto zou willen zien. Nogmaals ik hoop niet dat ik nu vloek in de kerk maar ik kon de besparing niet wegwuiven.

Bovenaan Onderaan