Hallo iedereen

DannyPep

Nieuw lid
Ik ben Skoda nog niet uit het oog verloren. misschien kan ik na deze lease periode wel upgraden naar een prachtige superb! Men kan alleen maar dromen :-)
edit: als het gewaardeerd wordt zal ik als het zover is (week 52 vooralsnog) wel foto's plaatsen van de A3 SB.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Geen enkel probleem Danny

Maar dan wel verplicht in het andere subforum: "andere VAG-auto's" ;)
(neen hoor, post ze maar hier :D )

DannyPep

Nieuw lid
Geen enkel probleem Danny

Maar dan wel verplicht in het andere subforum: "andere VAG-auto's" ;)
(neen hoor, post ze maar hier :D )

Nee, nee, nee je hebt gelijk :). Maar ik zal hier dan wel even een linkie plaatsen naar het subforum. Good point :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Maik

Actief lid
Als de A3 groter was geweest, was het die in eerste instantie (bij mij) ook zeker geworden....

DannyPep

Nieuw lid
Als de A3 groter was geweest, was het die in eerste instantie (bij mij) ook zeker geworden....

De ruimte was voor mij in de eerste instantie ook een issue. Toen bedacht ik me dat ik de ruimte van de Octavia voor normaal gebruik niet allemaal nodig heb. Ik heb de ruimte alleen nodig als ik met de vriendin en 2 kinders op vakantie ga. Een snelle rekensom leerde mij dat €50 netto bijtelling per maand mij aan het einde van het leasecontract me meer kost dan 4 maal 2 weken een dakkoffer huren. Die €50 per maand besparing zijn voor mij luiers voor beide kids elke maand en dat kan ik goed gebruiken. :D

• Leuk
Waarderingen: Maik

DannyPep

Nieuw lid
Mooie bak hoor, de A3.... Jammer dat je de sedan versie niet kon nemen. Errug gave bak. Sprekend de A4! :bloemen:

De sedan had ik sowieso niet gewild, het gaat mij toch ook enigszins om de ruimte alhoewel als ik alleen was geweest het net zo goed de sedan had kunnen worden :D
Maar ik vind het inderdaad ook sprekend de A4 alleen dan iets samengedrukt. foto's volgen in week -7 / 48 :nailbiting:

DannyPep

Nieuw lid
De A3 is binnen en ik had beloofd om te laten zien hoe hij geworden is. Dus zonder al te veel woorden hierbij alvast een foto, ik moet nog wat mooiere kiekjes maken met een echte camer ipv deze iphone pic.

Bijlagen

• A3 eindelijk.JPG
    A3 eindelijk.JPG
    185,9 KB · Weergaven: 23

DannyPep

Nieuw lid
Vandaag maar meteen een afspraak gemaakt voor de eerste mod. Laat de ruiten tinten legaal achter de A-stijl (zo ver als mogelijk) en 70% achter de B-stijl.
En ook de mistlampen krijgen een update naar 55watt witte Led's foto's volgen.

VWim

Forumguru
Als het gaat over mooi en binnenafwerking is de A3 de Octavia zeker de baas. Alleen de binnenruimte is erg beperkt.

DannyPep

Nieuw lid
Als het gaat over mooi en binnenafwerking is de A3 de Octavia zeker de baas. Alleen de binnenruimte is erg beperkt.

Binnenruimte is inderdaad beperkt maar veel beter dan de C3 die ik hiervoor reed. Maar inderdaad die afwerking binnen in is echt subliem! Ik heb een zwarte dakhemel en dat is echt een uitvinding. Dan nog het MMI+ systeem icm het lichtpakket en je hebt een top interieur!

stereo

Lid
welkom, en ach na een C3 naar een audi is niet verkeerd. mooie keuze. en toch ga ik ook even wat vloeken. een C3 is een fijne auto als je alleen bent. heb er zelf 3 jaar in gereden. tot ik trouwde dan werd hij te klein

DannyPep

Nieuw lid
Mooie auto... Ambition Proline plus? over 5 jaar terug naar Skoda?

Hij heeft inderdaad ongeveer dezelfde specs als de ambition PP. Het is echter een Ultra E-editon, deze is zeer rijkelijk uitgerust en heb daarnaast nog wat mooie extra opties kunnen aanvinken.
Het contract loopt 4 jaar dus wellicht komt er dan wel een Skoda of misschien wel een A4 :-)

Bovenaan Onderaan