Hallo meneer!!

• Onderwerp starter HeerlijkHelder
  • Startdatum
H

HeerlijkHelder

Uw lichten staan nog aan...

- Die gaan automatisch uit! Dank u!

Oh wat luxe

Iemand deze functie al uitgezet juist omdat te voorkomen?

Ik heb me er ook al aan geërgerd.

Ik heb het volgende ontdekt:
als het niet nodig is dat de lichten blijven branden duw je eerst nog eens op 'openen' en dan pas op sluiten. Dan gaan de lichten meteen uit.
wink.gif

henk_de_bruin

Actief lid
ik laat ze alleen nog maar aan als er een mooie dame langs loopt....

de optie hierboven gebruik ik vrij regelmatig werkt perfect.

gr en fijne dagen iedereen.

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: HeerlijkHelder</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ja dat weet ik ook wel dat ze vanzelf uitgaan. Ik wilde alleen vriendelijk zijn.............!

- Nee ik bedoel dat ze "automatisch" uitgaan naar iets langer dan een minuut. Niet dat de accu leeg loopt of zo. Toch hartelijk bedankt voor de waarschuwing hoor.

Pfffffffffffff
smirk.gif

purk

Senior Member
Heeft deze fuctie ook nog meer voordelen dan alleen voor de autodieven die niet meer hoeven te zoeken in het donker...Ik zeg verzekeringpremie omhoog voor auto's met leaving/coming home verlichting.
1761.gif

LenK

Forumguru
Lampen uit heb je tenminste nog iets over te "vertellen". Knop op 0 en ze zijn uit, maar die Leaving home, welke stand van welke schakelaar dan ook:

Auto open lampen aan, dat hoef ik niet! Ik ben niet blind!

Ik heb nog steeds geen zin/tijd gehad om dat definitief uit te laten schakelen.

Heel die tunnel-light is zinloos. Bij een viaduct gaat het pas aan als je het viaduct al bijna bent gepasseerd. En lekker als je achter iemand rijdt en ineens de achterlichten aangaan.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Heel die tunnel-light is zinloos. Bij een viaduct gaat het pas aan als je het viaduct al bijna bent gepasseerd.

[/ QUOTE ]

Misschien iets minder hard er doorheen vliegen ??

purk

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: zakkertje</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Heel die tunnel-light is zinloos. Bij een viaduct gaat het pas aan als je het viaduct al bijna bent gepasseerd.

[/ QUOTE ]

Misschien iets minder hard er doorheen vliegen ??

[/ QUOTE ]

is ook alleen maar gemaakt voor tunnels niet voor viaducten en voor sommige mensen die nightvision ogen hebben ( doen na vijf minuten rijden de lampen pas aan in het donker, voor de mensen die mij niet begrijpen)

Frankie

Actief lid

Oh wat luxe

[/ QUOTE ]

Ik zet t niet uit, vind t wel leuk. In mijn hoofd "tel" ik altijd tot iemand iemand iets zegt. Meestal valt t wel mee, niet ??? En inderdaad, as je t daarna meteen weer ontsluit-sluit is t donker... No sweat...

H

HeerlijkHelder

</font><blockquote><font class="small">Citaat: coldstein</font><hr />

als het niet nodig is dat de lichten blijven branden duw je eerst nog eens op 'openen' en dan pas op sluiten. Dan gaan de lichten meteen uit.
wink.gif

[/ QUOTE ]
Ja dit heb ik inderdaad ook al ontdekt. Eigenlijk vind ik het wel stoer staan als ze aan blijven even. Is ook maar 30 seconden ofzo.. Vooral mijn zoontje vind het handig als we 's ochtends naar de auto lopen, dan ziet ie gelijk waar die heen moet. En ja voor papa is dat soms ook wel prettig
blush.gif

Oh wat luxe

[/ QUOTE ]

Ik laat ze juist om die redenen altijd branden. Leuk toch omn dei reacties te zien. Steeds meer mensen kennen echter het comminghome idee inmiddels. Maar er zijn er nog steeds die er in trappen.

___JC___

Forumguru
Stapte laatst met een collega uit mn auto, liep weg en drukte m dicht. In mn hoofd begon ik te tellen en jawel mijn collega riep ' Hee je lichten staan nog aan!'
Ik telde nog even door, klapte in mn handen en de lichten gingen precies goed uit. Moet je ze dan eens zien kijken!
grin.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: J_C</font><hr />

Stapte laatst met een collega uit mn auto, liep weg en drukte m dicht. In mn hoofd begon ik te tellen en jawel mijn collega riep ' Hee je lichten staan nog aan!'
Ik telde nog even door, klapte in mn handen en de lichten gingen precies goed uit. Moet je ze dan eens zien kijken!
grin.gif

[/ QUOTE ]

worshippy.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ja dat weet ik ook wel dat ze vanzelf uitgaan. Ik wilde alleen vriendelijk zijn.............!

- Nee ik bedoel dat ze "automatisch" uitgaan naar iets langer dan een minuut. Niet dat de accu leeg loopt of zo. Toch hartelijk bedankt voor de waarschuwing hoor.

[/ QUOTE ]

Heel herkenbaar!

Echter, de mensen die één keer voor aap hebben gestaan na te horen te hebben gekregen dat lichten automatisch uitgaan zónder een lege accu als gevolg bedenken zich de volgende keer nog wel eens vóórdat ze iemand vriendelijk attenderen... [piiieeep] voor de mensen zónder coming-home
bye.gif

Reizende

Actief lid
Ach, kleine moeite om mensen uit te leggen toch? Geeft je weer aanleiding om weer eens met een vreemd iemand te spreken!
ot.gif
Gebeurt nooit in NL, valt me echt op, mensen zijn hier erg op zichzelf blijkt ook wel weer hieruit.. Moet je eens in Amerika komen, maakt echt iedereen even een praatje met je. Ondanks dat ze misschien niks van die vriendelijkheid menen, komt het erg prettig over. Nou ja, heeft hier weinig mee te maken maar wou ik toch even kwijt!

Erikje

Actief lid
ik vind de leaving/coming home super: op mijn vrij lange oprit naar mijn huis is het perfect, je ziet tenminste waar je loopt in het donker. Overigens valt het me op dat tot nu toe slechts vrouwen beginnen over de lichten die nog branden. Vind ik niet erg.

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Erikje</font><hr />

ik vind de leaving/coming home super: op mijn vrij lange oprit naar mijn huis is het perfect, je ziet tenminste waar je loopt in het donker. Overigens valt het me op dat tot nu toe slechts vrouwen beginnen over de lichten die nog branden. Vind ik niet erg.

[/ QUOTE ]

Mannen zeggen niks want die zijn jaloers op je O2.
471.gif

Bovenaan Onderaan