Hallo meneer!!

• Onderwerp starter HeerlijkHelder
  • Startdatum

VEEJAY

Forumguru
Ik heb eens een keer heel gemeen ontkend. (de lampen waren inmiddels vanzelf uitgegaan).

Echt zielig voor die mevrouw. Maar ik was wel vriendelijk, ik hield met een glimlach vol dat ik mijn lichten toch echt altijd uitzet. En die mevrouw maar volhouden dat ze aan waren en ik volhouden dat dat niet kan want ze zijn toch uit?!
24.gif

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Ik heb eens een keer heel gemeen ontkend. (de lampen waren inmiddels vanzelf uitgegaan).

Echt zielig voor die mevrouw. Maar ik was wel vriendelijk, ik hield met een glimlach vol dat ik mijn lichten toch echt altijd uitzet. En die mevrouw maar volhouden dat ze aan waren en ik volhouden dat dat niet kan want ze zijn toch uit?!
24.gif

[/ QUOTE ]
Veel gepest zeker vroeger?
grin.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Reizende</font><hr />

Ach, kleine moeite om mensen uit te leggen toch? Geeft je weer aanleiding om weer eens met een vreemd iemand te spreken!
ot.gif
Gebeurt nooit in NL, valt me echt op, mensen zijn hier erg op zichzelf blijkt ook wel weer hieruit.. Moet je eens in Amerika komen, maakt echt iedereen even een praatje met je. Ondanks dat ze misschien niks van die vriendelijkheid menen, komt het erg prettig over. Nou ja, heeft hier weinig mee te maken maar wou ik toch even kwijt!

[/ QUOTE ]

ot.gif
Zelfs over het water in Engeland (niet de grote steden) beginnen de mensen al makkelijker tegen elkaar te praten...

purk

Senior Member
ijskoude kikkers die Hollanders, maar hier op het forum praat toch iedereen tegen elkaar !

Bovenaan Onderaan