Ik heb me een klein beetje verdiept in het wisselen van een H7 lamp in deze Faab (heb er nu eentje sinds vorige week zaterdag), maar buiten de klus die nodig is zou ik voor een betere LED lamp gaan.
In mijn vorige Fabia reed ik al een jaar of 3 met LED Lampen van het merk WinPower (Dat was een H4 setje met Hi/Lo zonder CAN). waar ik zeer over te spreken was. Gezien dit een reflectorlamp was, zit je met de zelfde issues als dat je een aftermarket xenon-set gebruikt: stroolicht.
In mn A4 zit standaard D3S xenon (projector / lens dus), maar die lampen heb ik ook vervangen door een LED set. En dat werkt perfect.
Lichtbeeld: perfect. Lichtopbrengs: beter dan xenon. stroolicht: geen. En dat zit er ook al 3 jaar in.
Voor mijn nieuwe Fabia 3 die ik vorige week gekocht heb zitten daar ook projectorlampen in, met H7 peertjes.
Hier heb ik nu ook een set LED lampen met CAN-bus cancelers gekocht, die er volgende week in gaan (bedenk me nu dat grootlicht ook H7 is dus kan nog een set bestellen). Bumper moet er helaas wel voor af en de lamp-units moeten eruit, anders red je het niet. (ik in ieder geval niet).