Handige functie ?

Laus

Actief lid
ik snap echt niet dat dat niet nu al kan.... zou echt niet al te moeilijk moeten zijn. De aansluiting is het probleem niet. Meer misbruik door de consument.

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mark</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: marczelf</font><hr />

@Laus,
Op mijn fabia had ik het niet, dit was een elegance uit 2001, dus mogelijk zat het er toen nog niet op. Voor de nieuwe fabia weet ik het niet.

[/ QUOTE ]

Met de sleutel kan ik via het slot op mijn fabia de ramen openen en sluiten, via de afstandbediening moet ik het nog proberen.
Is dat iets wat je enkel hebt bij een Skoda of zit dit ook op de wagens van Vw/Audi. /forum/images/graemlins/crazy.gif
Vind het persoonlijk wel een overbodige optie, mij zul je het niet vaak zien gebruiken.

[/ QUOTE ]

Heb het gisteren eens geprobeert en het werkt inderdaad via de sleutel. Het is toch wat ik heb dit nooit geweten en dit is mijn tweede Fabia. Toch wel handig voor in de zomer als de ramen open staan.

Hee, zeggen jullie dat ik na 4 jaar in een fabia elegance te hebben rondgereden mijn auto nog niet kende ;-(
Maar ja, had ik maar beter moeten spelen met de sleutel, of boekje lezen. Zal het ook van de O2 eens gaan doen dit weekend. Heb er al weer 1000 km op zitten, dan mag ik doortrekken, joepie !!
@Lenk
Pas op voor alle ramen open, heb ik ook een keer gehad, storing in de comfort computer in de deur van de bestuurder. Was wel fijn, er achter komen tijdens de ergste stortbui van vorig jaar. ANWB heeft wat zekeringen eruit gehaald en toen bleven de ramen gelukkig wel dicht. Dag erna naar de dealer, reset van de computer en ze bleven weer dicht.

arnold

Nieuw lid
Nog even over de veranderde functie van mijn ramen. Dit gaat door middel van een micro switch die in mijn deur is gebouwd door de handige chef monteur van de garage, deze waarschuwde me wel dat de automatiche stop dan niet meer werkt, dus niet te gebruiken door mensen met kleine kinderen, omdat het ontbreken van de stop beknellingen kan veroorzaken als kids met de ramen zitten te spelen met hun hooft er tussen , normaal gaat het raam als het tegendruk krijgt weer naar beneden.Onze kids zijn al zo oud dat ik daar niet meer bang voor ben.

Bovenaan Onderaan