Handige linkjes

Tees

Donateur
Daarvoor hebben de mods de optie om een bericht te pinnen. Dan staat t altijd boven aan en is t makkelijk terug te vinden voor iedereen.

EdK

Forumguru
Wel @Tees je bent een uitdaging aangegaan.
Als ik de laatste lijst bekijk dan zitten daar toch enkele links bij die niet meer werken.
Dus Maw die lijst mag weer opgeschoond worden en dan de links die je onlangs vergaard hebt kunnen dan toegevoegd worden.
Dan staat er ook in meerdere berichten een verwijzing van een gepensioneerde politie agent in waar de lijst stond.
Die link zou in meerdere berichten verwijderd kunnen worden door één van de MODS.
Want meneer agent is zover ik kan zien al heel wat jaren ook niet meer actief hier.... !! ???

Tees

Donateur
19 jaar geleden had ik nog niet eens een rijbewijs :deuk:
Gegeven dat @MarcoO2 de baas van dit topic is, moet hij 'm maar eens opschonen ;)
Maar vooruit, ik ben de beroerdste niet, ik zal ergens in de komende tijd wat tijd over heb ook een bijdrage leveren.

Tees

Donateur
Ok, 10 jaar geleden had ik m'n rijbewijs al ;). 8 jaar geleden kwam daar wel een kind bij, dus ik wil niet zeggen dat ik nou zoveel vrije tijd heb. Maar ik wil best even een lijstje opschonen hoor, wie weet heeft iemand er of wat aan.

Bovenaan Onderaan