Zo, de twee weekjes zijn inmiddels ruimschoots om, en ik begin het wagentje alleen maar meer te waarderen!
Afgelopen week nog even langs de Seat dealer geweest voor een Seat connect dataplug. Niet iedereen schijnt er zo'n fan van te zijn, maar ik vind het wel een leuke gimmick. Werkte ook vrijwel direct naar behoren, dat komt ook niet vaak voor.
Even een spreadsheetje gevonden van welke wielen er allemaal onder een Ibiza passen, thnx hiervoor
@JPs_OC2 .
Met andere woorden, de winterwielen die ik op het oog had, hebben we aangekocht. Nu alleen nog even deugdelijke Seat naafkapjes zien te vinden. Althans.. heb nog niet eens gecheckt of de huidige Seat naafkapjes zullen passen, een zorg voor later.
@jesse_s93 Je hebt daar een mooi lijstje geschreven! Daar staan zeker zaken in die we graag zouden willen. Zaken die we uit je lijstje mee gaan pikken zijn:
- Pedalen blijven zo, want de vrouw houdt niet van chroom, dus even kijken of de originele zwarte voetsteun uit de vRS past, want standaard zit hier enkel een stukje tapijt.
- Zoveel mogelijk verlichting naar LED aanpassen.
- Heb je die voetenverlichting voor de passagiers op de achterbank plug&play aan kunnen sluiten, of komt er soldeerwerk aan te pas?
- Welke gasveren heb je en waar heb je ze vandaan?
- Merk je iets aan de nieuwe firmware? Inmiddels de maps van een Polo erop.
- Dynamische richtingaanwijzers in de spiegels van Ali? Bevalt dit qua lichtopbrengst? Vernam wat klachten over de lichtsterkte...
- Mistlichten; H8?
- Heb je een universele mat of eentje die speciaal geschikt is voor de Ibiza?
Over het de-chromen; even wat prijzen opvragen. Kijken of de vrouw ermee instemt.
En om af te sluiten nog een foto, gewoon omdat het kan...