Heb ik weer!!!

ertromp

Forumguru
Mooi dat die platen gelukt zijn!
Als je in de buurt van Apeldoorn woonde ben je van harte welkom om die achterlichten met DRL middels Vag Can Pro te coderen. In jou geval is Breda bij @Antera wellicht een betere optie

Thegabeman

Actief lid
@ertromp dan is het onzin om voor 1 dingetje die kant op te gaan. Zijn er meerdere dingen die kan laten aanpassen? Needelsweep, bochtverlichting heb ik al.

Thegabeman

Actief lid
@ertromp met onzin bedoel ik voor 1 ding die kant op rijden, dat laat ik liever wat meer dingen doen.
Dat met die noodrem dat heb ik ook erop zitten. Maar wat is tranen wissen en en dat verborgen menu in de columbus? En remdruk is dat dan dat ie sneller remt ofzo?

Spector

Forumguru
zag gisteren dat die van mij linksvoor ook los hangt... ik vermoed ingescheurd door de sneeuw / ijs in het weekend van 27/28 december en nu door rijwind losgelaten. Krijg de pinnetjes niet meer vastgeklikt dus ben bang dat er ook een compleet nieuwe onder moet.

Thegabeman

Actief lid
zag gisteren dat die van mij linksvoor ook los hangt... ik vermoed ingescheurd door de sneeuw / ijs in het weekend van 27/28 december en nu door rijwind losgelaten. Krijg de pinnetjes niet meer vastgeklikt dus ben bang dat er ook een compleet nieuwe onder moet.

Klote!! bij mijn zus waren ze ook afgebroken en zij heeft een SuperB! Succes ermee

Rallye

Forumguru
Is toch een vaker voorkomend punt dus. Ik heb vorig jaar aan één kant ook al een nieuwe moeten laten monteren. Mogelijk heb zelf wel aan de schade bijgedragen: ik ben ooit op een parkeerplaats per ongeluk over een varkensrug heengereden.....

Om grappenmakers voor te zijn:
1280px-Varkensrug.jpg

guitar_billy

Senior Member
Na sproeien op de achterruit wist de wisser een aantal keer. Maar na een aantal seconden druppelen er druppeltjes naar beneden op je ruit. Dus meestal moet je dan nog een keer de wisser gebruiken om deze weg te krijgen. Bij activatie van deze functie via VCDS doet hij dat vanzelf na een x aantal seconden . :)

Die van mij doet ook "tranen wissen", maar in de winter is het drama. Met veel pekel op de weg ga je sproeien. Daarna wachten de wissers en gaan nog een keer; heb je meteen weer een waas op de hele ruit geveegd.

(zonder tranen wissen krijg je langzaam meer en meer pekel spikkels op een verder heldere ruit)

Spector

Forumguru
Afgelopen vrijdag de kapotte eronder vandaan laten halen, konden ze niet meer vastklikken. Nieuwe zijn besteld en komen er binnenkort onder als de auto voor een beurt naar de dealer moet. De komende weken uitkijken voor de "varkensruggetjes" van @Rallye en hopen dat het niet gaat sneeuwen...

Canon-Eye

Forumguru
@guitar_billy Ik hou dat "tranen wissen" ook liever zelf in de hand. :jaja:
Geen enkele automatiek ter wereld kan dit zomer en winter ook maar half zo nauwkeurig aanpassen aan mijn behoefte van het moment als mijn eigen vingers...

Thegabeman

Actief lid
Vanmiddag zijn de nieuwe platen er onder gekomen. Maar is echt belachelijk dat je voor een beetje plastic incl. montage €180,- euro kwijt bent maar goed ze zitten er weer onder.

Bovenaan Onderaan