Beste leden,
Ik ben 2 maal binnen geweest bij Hegeman Arnhem. Ik ben ook niet erg positief over deze dealer. Ik ben daar geweest omdat ik opzoek was naar een specifieke, zeer jonge, O3 combi diesel. Ik wilde graag een DSG 105pk ( 1500 trekken) met élégance of élégance BSN pakket incl leer of half leer met trekhaak en xenon hebben. Ik had uiteraard al op internet gezocht.
Er was destijds okt-nov 2014 niets te vinden. Ik eens binnen gestapt bij Hegeman. Daar het verhaal uitgelegd, en gevraagd of zijn mij misschien verder konden helpen. Ik was opzoek naar een zeer jong gebruikte max 1 jaar oud.
De verkoper, luisterde niet . Na dat ik 3 had aangegeven dat ik de auto privé ging rijden, begon hij weer over de 14 % uitvoeringen. lekker belangrijk 14-20-25 % bijtelling
Hoe bedoel je geobsedeerd door de leaserijders.
Ik vroeg hem om mij te contacten, indien hij iets interessants tegen zou komen in zijn ( Skoda) netwerk. Helaas nooit meer iets van gehoord.
Ik snap dat je niet meteen opzoek gaat, maar een zoek vraag in het systeem inkloppen er al om 0800 uur was, werd niet gereageerd, Jammer... Blijkbaar is 0800 uur afspraak lijkt mij toch wel het minste. Ook dat werd niet gedaan. Een "geeltje" op zijn scherm was voldoende....
Helaas nooit meer iets van gehoord.
Tweede kans moet je iedereen geven. Dus maar eens een afspraak voor de wintercheck gemaakt bij Hegeman. Ik zou de auto om 0800 uur brengen aangezien ik ook vroeg op mijn werk moest zijn. Ik stond daar om 0755 uur. Alles nog in diepe slaap.
0805, nog geen teken van leven, niemand aanwezig. Hmmm ik begin me al aardig te irriteren. 0810 uur niemand te zien. Ik begon me zorgen te maken. Mijn eerste afspraak stond om 0830 uur op het werk. Dit zou allemaal precies passen als ik om 0800 uur de sleutels kon afgeven.
Uiteindelijk kwam er een monteur aan om 0817 uur. Deze maakte de deur open van de receptie en nam de sleutel in ontvangst. Op de opmerking dat ikbij Hageman een rekbaar begrip. Of dit een eenmalig iets is of structureel, kan ik niet beoordelen.
Het kwam op mij niet heel professioneel over. Ik heb mijn huidige O3 daar dus niet in onderhoud gedaan.
Ik sla deze dealer over...