Geen mogelijkheid voor Columbus scherm met Canton speakers inc Subwoofer?
Gelukkig zit dat standaard in de EBL versie
Geen mogelijkheid voor Columbus scherm met Canton speakers inc Subwoofer?
Gelukkig zit dat standaard in de EBL versie
Setup 2 - ik heb helemaal niks met open daken (en al helemaal niet met zo'n zwaartepuntverhogend glaspaneel).
En dan een beetje uitgesproken kleur en nooit een grijs-variant - Raceblue vind ik erg fraai, maar de rode kleuren doen het m.i. ook heel goed.
Tsja...AAAAAAAAAAAHHHH ik maak het me er zelf niet makkelijker op haha.
Zou ik zeker het optiepakket TIJD nemen..............Tsja...
Vraag aan drie mensen hoe laat het is en je weet één ding zeker: je zult de juiste tijd niet weten...
Tja, tja. Keuze stress
Ik zou juist wel het dak kiezen boven de velgen. Heb zelf wel 18", maar vooral omdat dit de levertijd in positieve zin beinvloedde. Heb het pano dak wel ook gekozen vanwege het feit dat ik twee kleine kinderen heb en hoopte dat ze daardoor het reizen in de auto wat leuker zouden vinden.
Setup 1, zie ook mijn signature
Zowel panoramisch dak als dynamic pakket bevallen mij zeer goed.
Oh ja, kleur zou ik niet kunnen zeggen. Keuze voor mij was makkelijk omdat metal grey nog niet beschikbaar was.. Ben wel heel blij met race blue
Race blue.
Alternatief; zilvergrijs (officiële naam weet ik niet) of rood
Metal Grey zou ik nooit nemen, een Octavia gaat al op in de meute op de snelweg, zeker met al die 14% bijtellers straks. In het donker grijs gaat hij echt op in de massa tussen al die grijze golfjes, megane's en focussen, 3-series en noem ze allemaal maar op.
Ten aanzien van je velgen, ik verwacht dat 18 inch onevenredig veel duurder is in de lease. Dan zou ik liever een panoramisch dak en goede stoelen hebben dan wielen met een diameter van 2,5 centimeter meer.
Ik heb een aantal dagen een andere SuperB als leenauto mee gekregen, maar wat ik het meeste miste was juist het panoramische dak. Daardoor lijkt de auto nog veel ruimer door al die lichtinval. Sommige andere dingen miste ik ook wel stevig (zoals xenon met AFS), maar het pano-dak was het enige waarvan ik juist niet had verwacht het te missen.
Velgen kun je achteraf nog gemakkelijk wisselen. Hebben vaak leuke deals bij de dealer. Een dak kun je achteraf niet meer laten monteren.
Setup 1, spiegelkappen en/of chroomstrip bij superskoda zelf kopen en dan meteen de zwarte rand om de grill ipv chroom
Superskoda is een tjechische webshopIk weet niet of het mooi is om zwarte spiegelkappen te hebben met de standaard 17 inch velgen. Dan moet je er ook zwarte velgen onder hebben zitten. Is superskoda een webshop?
Superskoda is een tjechische webshop
Speciale tuning voor Skoda, zeer snelle levertijd en betrouwbaar.
Bestel er al ruim 8 jaar. Nog nooit problemen gehad
Kijk er gerust rond
Verder heb je ook nog Milotec.de
Geintje zeker (of geen statistiek in het pakket, dat kan natuurlijk ook)?een Octavia gaat al op in de meute op de snelweg, zeker met al die 14% bijtellers straks