Help; tapijten nat voor en achter, linkerzijde

Bakkertje

Forumguru
Voor de laatste beetjes vocht kun je ook een vochtvreter halen bij de Action.

De dorpellijst zit gewoon geklikt, die zou je met een beetje kracht los moeten kunnen trekken.

vandijk65

Nieuw lid
De motorkap hendel zit er op gedrukt. Als je de hendel naar je toe trekt{net als wanneer je de kap ontgrendeld} en dan vasthoud, dan moet je aan de achterkant van de hendel een schuifje weg schuiven. Dan kun je de hendel er zo afschuiven richting midden van de auto. Met monteren eerst de schuif terug in de hendel drukken en dan de hendel er weer op drukken.

guitar_billy

Senior Member
Nou, nogmaals mijn topic bijwerken.

Ik heb nu voor de derde winter op rij een natte auto gehad!

2012 - lekkage bestuurders zijde, deurpanelen opnieuw gekit
2013 - lekkage bestuurders zijde, wielkuip water afvoeren links en rechts vrijgemaakt van bladeren en zand
2014 - lekkage bijrijders zijde, deurpanelen opnieuw gekit

Het gaat trouwens om de vloermatten. Dus, voor diegene die dit ook krijgen, hier punten om zeker naar te laten kijken. Het zijn niet vaak gemelde klachten bij een O2 Octavia, maar o zo vervelend (beslagen ruiten, ijs aan de binnenkant, kans op schimmel).

guitar_billy

Senior Member
Inruilen is wel in mijn gedachten opgekomen.
Maar nu is alles weer gemaakt en het is verder zo een fijne auto... dus hij mag nog even verder.

• Leuk
Waarderingen: CDK

guitar_billy

Senior Member
@aiva tco adoks , de garage heeft dit voor mij gekit; ik ben er niet bij geweest en heb geen plaatjes.

Misschien eens op het web zoeken? volgens mij zijn alle deuren ongeveer hetzelfde. Hier op het forum is het een grote kwaal geweest bij de Fabia1.

Hoe de deurpanelen eraf te halen zou je moeten inden in de "kennisbank" of anders kan @Joske wel helpen :)

aiva tco adoks

Forumguru
de deurpanelen waren mij al duidelijk, idd via de kennisbank.
Op youtube heb ik al het eea gevonden maar hoe en wat en waar nog niet.

Bij de fabia was het mij bekend, zelf toen ook last van gehad( dealer actie )

Bovenaan Onderaan