@DeNnZ misschien een tip voor de volgende keer om iets gedetailleerd je probleem omschrijven, dat voorkomt denk ik een hoop verwarring.
De meeste van ons gingen ervan uit dat het om de MIB1 ging en wisten niet dat jij een Mac pc had.
Bij de MIB1 waren wel degelijk problemen met formatteren, ook al stond het in de beschrijving, zoals jij nu ook bij de MIB2 zegt.
Ook waren veel berijders die de kaart update niet werkend konden krijgen en daar zaten ook veel Mac gebruikers tussen.
Er waren zelfs Mac berijders bij die het later op dezelfde manier uitvoerde maar dan met een Windows pc waar het wel bij lukte.
Zelf heb ik weinig ervaring met een Mac, maar het zou zomaar kunnen dat je de melding krijg dat de SD kaart vol is omdat je prullenbak niet geleegd is en was dat toen ook al de oorzaak. Dit werkt weer anders bij Windows.
Nu jij dit heb uitgevogeld is het wellicht handig om voor de MIB2 een (Mac) handleiding te maken.
Ik denk dat je daar veel mensen mee blij zal maken.
Eind goed, al goed. Jou probleem is opgelost.
![ot.gif :ot: :ot:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/ot.gif)
P.s. Kijk ook eens of je het met een Windows pc kan downloaden en of je dan wel een downloadtool moet gebruiken zoals bij de MIB1.