Hemel bekleding laat los achter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mede skoda rijders

Mijn citigo is 9 maanden oud en de hemel bekleding laat los.
Ook is de zijkant verbogen zie foto's

Graag jullie mening hier over.
Aanstaande maandag gaat hij terug naar de dealer maar wil toch graag jullie mening of ervaring hier over hebben.

Als ik bij de dealer ben geweest laat ik meer weten

Bijlagen

• 2014-05-08 22.22.18.jpg
    2014-05-08 22.22.18.jpg
    882,6 KB · Weergaven: 118
  • 2014-05-08 22.21.29.jpg
    2014-05-08 22.21.29.jpg
    804,6 KB · Weergaven: 103
  • 2014-05-08 22.23.22.jpg
    2014-05-08 22.23.22.jpg
    921,5 KB · Weergaven: 100

Cordoba

Forumguru
Ik kan de 3e foto niet goed plaatsen (weet niet precies wat ik zie), maar bij de eerste foto's heb ik zoiets van 'wat is hiermee gebeurd??'. Ik neem aan dat dit niet gebeurd is, door een overschot aan bagage toch met geweld in de auto te wringen, maar dit verdient in elk geval geen schoonheidsprijs.

Nee er is nog nooit veel bagage in gegaan op 3 boodschappentassen na maar ja die staan in de achterbak

Op de derde foto zie je het randje aan de bovenkant van de achterbak bij het stukje dat de binnenkant van het dak het rubber raakt

Cordoba

Forumguru
Ik had al ingeschat dat de 3e foto de achterrand van het hemeltje is bij geopende achterklep. Misschien een foto toevoegen waarop iets meer (overzicht) van de auto staat (verder zelfde situatie van foto 3) waar foto 3 dan een detailvergroting van is.

Vraagje zijn er werkzaamheden geweest aan het interieur van de auto (bijv. extra speakers achterin plaatsen, bijplaatsen interieurverlichting/kofferbakverlichting of iets dergelijks? Ik krijg de indruk dat de boel is los geweest en niet netjes terug gemonteerd.

Nee niks van dit al alles wat er in zit is van uit de fabriek. Wel is een half jaar geleden het dak over gespoten maar ja dan had het me al eerder zijn opgevallen lijkt me.

Zal morgen beter foto's toevoegen

CDK

Forumguru
Dit is niet zoals het hoort..... hopelijk kunnen en willen ze dit netjes onder garantie voor je oplossen.

ertromp

Forumguru
Dus het dak is na 3 maanden al overgespoten. Wellicht is hiervoor ook de antenne er af geweest en is e.e.a. niet nietjes terug gemonteerd. Dat vind ik op foto 2 nl opvallend omdat je daar ziet dat die "harde" plastic binnenbekleding niet goed aangedrukt lijkt.
Ik mag aannemen dat het overspuiten via je dealer is gegaan en garantiewerk is geweest?

Ik heb het dak speciaal door de dealer laten spuiten maar was niet helemaal goed gegaan de eerste keer en moest me auto nog een keer.

Het plastic wat je ziet lijkt wel verboogen door de zon/warmte

Tevens de beloofde foto's toegevoegd

Bijlagen

• 2014-05-09 09.27.54.jpg
    2014-05-09 09.27.54.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 53
  • 2014-05-09 09.25.05.jpg
    2014-05-09 09.25.05.jpg
    626,5 KB · Weergaven: 53

micky

Forumguru
lijkt idd alsof de bekleding er af is geweest, nou ja, je hebt nog garantie, dus zal wel goed komen denk ik

ik hoop ergens dat het inderdaad door het dak komt
want het lijkt me sterk dat het door de warmte van de zon komt dat het plastic aan de binnenkant vervormd

Monteurtje

Forumguru
Dit moet wel komen doordat het los is geweest. Je ziet bij een foto van die vouwen, die krijg je als je hemelbekleding naar beneden drukt. En weet niet of het door de foto komt maar op de bekleding van de C-stijl, plastic, lijken van die grauwe vlekken te zitten. (vieze vingers)

Cordoba

Forumguru
@Monteurtje ik ben van de week ff langs de dealer geweest en hij probeerde het aan te duwen of zo maar maar lukte niet zo doende een afspraak en de vingers er op

Als Versluis je dealer is, wens ik je heel veel sterkte. Ik heb daar de ervaring, dat de aanwezige verkopers hun vak verstaan, maar de rest (incl. de directeur) zal ik niets over zeggen, want dan ga ik teksten plaatsen die me een ban op kunnen leveren.

Cordoba

Forumguru
In ken geen andere Skoda-dealer in Zoetermeer, dus het kan bijna niet missen.

@Joske over een chefmonteur die nauwelijks in staat is om fouten uit te lezen, of een kapotte zekering op te sporen, ga ik me niet druk maken. Vroeg of laat sluit die tent vanzelf, of ze moeten er deskundig personeel aan gaan nemen.

ougie

Forumguru
Heb even bij mijzelf gekeken, het hoord toch echt strak te zitten.
Het vervelende is vaak, als dat matriaal voor lange tijd geplooid heeft gezeten is het moeilijk het weer netjes strak te krijgen.
Nog niemand heeft het gevraagd, maar waarom is het dak eigenlijk gespoten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan