Hemel bekleding laat los achter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Ik gok erop dat figuren die zoiets doen ook schade hebben in de bovenkamer. Wat dat betreft ben ik blij met een auto met meer ervaring: hoef ik tenminste niet wakker te liggen van krasjes, in de flank gegooide portieren enz. Dergelijke schades heeft ie al, en laat ik er ook niet uithalen, omdat het een jaartje later toch weer hetzelfde verhaal is.

Blackokkie2

Forumguru
Bij zulke figuren zal het verstand wel plaats gemaakt hebben voor drank of drugs of als het erg jonge figuren geweest zijn kan het ook nog jeugdige baldadigheid zijn.

Mijn citigo is weer terug van de garage ze hebben de dak bedekking weer mooi vast gemaakt alleen als ik op het randje duw bij de deuren zit er speling in de helmel bekleding hebben jullie dat ook ?

Cordoba

Forumguru
Ik kan me niet goed voorstellen wat precies het huidige probleem is Renaldo. Ik ben wel bang dat de kunststof delen van de stijl e.d. zo lang verkeerd/onder druk gemonteerd gezeten hebben, dat ze definitief niet lekker meer passen.

cvegreen

Forumguru
Dat is wel heel jammer dat je auto onder handen is genomen door vandalen. Door dit toedoen heb jij nu een hemel die niet helemaal mooi meer zit. Ik zou er ook enorm om balen als het mij had overkomen. Toen ik in de citroen garage werkte deed mijn baas niet graag hemels los omwille van het feit dat het niet makkelijk was om de hemel er terug mooi op zijn plaats te plaatsen na de herstelling. Ik vond mijn baas toen echt wel een man met heel veel goede kennis. heb heel veel geleerd van die fijne man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan