Het 5000ste lid stelt zich voor.

Zoals beloofd stel ik me voor :)

Ik ben dus het 5000ste lid en heet zoals mijn nickname het laat vermoeden: Tom.

De reden dat ik hier registreer is dat mijn mama gisteren getekent heeft voor een Skoda Fabia II in Music uitvoering (Belgisch) http://new.skoda-auto.com/bnl/model/skodafabiacombi/facts/pages/standaarduitrusting.aspx (kies Music en dan vergelijk).

De motor is de 1.4 TDI 70pk en we kregen nog een bonuskorting doordat het de wagen betreft die in de showroom stond. (Is hetzelfde als een nieuwe enkel dan dat hij in de showroom stond dus he :D) De verzekering is bijna in orde en de garage geeft hem nog een grondige poetsbeurt (Ceulemans in Leuven, België) en dan mogen we hem vrijdag gaan halen. De kleur is Cappucino Beige ;)

Als jullie nog iets willen weten dan vraag je het maar! :D

Met vriendelijke groeten,

Tom

Gieliovd

Forumguru
Welkom Tom, jij bevestigd maar weer dat Skoda Forum een groeiende plaats is!

Klinkt als een hele mooie wagen die je moeder heeft gekocht!

Alvast veel succes met de wagen he!

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de aankoop, toch grappig om te zien wat er voor uitvoeringen er van zijn.

Nou, het enthousiasme over de nieuwe Skoda spat er bij voorbaat al vanaf! Veel geluk en plezier met de mooie Fabia uit de showroom. En hartelijk welkom op dit forum.

Allemaal bedankt voor het warme onthaal,

Ik ben inderdaad laaiend enthousiast, en als mijn papa binnen 1 à 2 jaar zijn Peugeot 406 wegdoet dan zal er in plaats daarvan nog een Octavia of Superb bijkomen :)

Ik en mijn vader zijn uiteindelijk de twee personen geweest die mijn moeder tot de aankoop van een skoda hebben aangezet, hij zal in ieder geval veel beter zijn als de PGT 206 (hij staat dan ook op de 4de plaats na allemaal luxemerken, qua betrouwbaarheid :)(de skoda he))

Mvg,

Tom

Wasmachineman

Forumguru
Dus als ik het goed begrijp is het PGT forum 2 leden kwijt ?:rockon:
Nogmaals welkom Tom en tot ziens.

:ot:Er zijn laatste tijd veel belgen erbij gekomen, goede zaak. Hoe is de verkoop daar bij jullie v.w.b. Skoda en alle andere merken ?

Br3cht

Actief lid
welkom!!
Als je vrijdag de auto hebt maar direct een paar foto's op het forum zetten hé!

Aiii

Lid
Welkom Tom! Ik heb ook een "showroommodel", heerlijk een lekker goedkope auto met 0km op de teller.

Okee, er hebben een hoop mensen in en aan gezeten, maar ze poetsen hem voor je de auto krijgt dus dat valt dan ook weer mee :D

Veel plezier met de Fabia iig, maar dat gaat vast wel lukken.

Dus als ik het goed begrijp is het PGT forum 2 leden kwijt ?:rockon:
Nogmaals welkom Tom en tot ziens.

:ot:Er zijn laatste tijd veel belgen erbij gekomen, goede zaak. Hoe is de verkoop daar bij jullie v.w.b. Skoda en alle andere merken ?

Wel ik zal nog een korte uitleg doen wij hebben in 2001 in de familie (mijn vader en grootouders) 2 406'en aangekocht laatste tijd grote herstellingen aan. voor de rest is een Peugeot een zéér confortabele wagen met fantastisch ontworpen motoren MAAR de onderhoudskosten liggen redelijk hoog... De 206 was een auto van nu vandaag juist 4 jaar oud, als dan de voortrein al stuk is klopt er iets niet he

In belgië heb ik ook de indruk dat meer en meer mensen inzien dat een Skoda nog niet zo'n slechte auto is. Ik ben deze zomer zelf in tsjechië op vakantie geweest en de zomers zijn er soms NOG heter. Tevens hebben wij toen een skoda fabriek mogen bezichtigen (via via) en de Tsjechische werknemers dragen een fantastische zorg voor de auto's. Een reden te meer voor ons om eentje te kopen :)

Als je nog iets moet weten,
just ask ik bijt niet :D

@ Brecht dat gebeurd zeker en vast!

@Aiii: Bij ons staat er 6km op de teller maar wat is 6 km nu vorige zomer zijn we ook naar Portugal geweest. Daar kregen we als huurauto een Opel corsa met 7 km erop. wij mochten hem dus eigenlijk inrijden en ik moet zeggen opel's zijn ook nog niet zo'n slechte auto's, strakke vering maar dat went eigenlijk wel!

Wasmachineman

Forumguru
Wel leuk die bezoekjes aan de fabriek !
Zelf zag ik het licht 2 jaar terug toen ik deze Octavia zag. Heel mooie wagen, ruim, veel luxe en de prijs is lager dan vergelijkbare V W producten.

Aiii

Lid
Als het goed is staat ie straks gewoon weer op nul. Volgens mij krijgt ie een reset bij de zogenoemde "nul-beurt"

Als het goed is staat ie straks gewoon weer op nul. Volgens mij krijgt ie een reset bij de zogenoemde "nul-beurt"

Aahzo das wel handig :D het enige verschil is dat ie niet nieuw zal ruiken maar goed (ik vind het soms wel stinken zo dus xD)

Br3cht

Actief lid
op mijne fabia stond ook 6km, bij mijn broer ook.
deze was geen showroom model, vrachtwagen op en af en parking op
dat zal ongeveer het min zijn zeker naargelang de plaats waar de auto staat op de parking aan de fabriek ofzo

op mijne fabia stond ook 6km, bij mijn broer ook.
deze was geen showroom model, vrachtwagen op en af en parking op
dat zal ongeveer het min zijn zeker naargelang de plaats waar de auto staat op de parking aan de fabriek ofzo

Kvermoedde ook al zoiets, das bij de meeste auto's zo. In ieder geval ga ik nu vertrekken voor alweer een nieuwe schooldag :biggthumpdown: en dan check ik het forum deze nammidag wel weer ;)

Mvg,

Tom

Op de mijne stonden 10 km toen ik hem afhaalde.

Haha toppie :) mama is vandaag nog eens naar de garage geweest om wat papierwerk in orde te brengen ivm het geld dat via Skoda geleend word (een kleine €6000) De rest betalen we zelf, hard werken dat wel :D.

Mvg,

Tom

EDIT: Nog een vraagje: Die PDC vanachter, is dit puur sonorisch of ook met beeld op het dashboard?

EDIT2: Hierbij de foto van de auto (die vandaag getrokken is) de auto werd vandaag juist uit de showroom gehaald dus veel geluk gehad :D
P1020773.jpg

Morgen eindelijk de nieuwe auto, mijn moeder komt er na school zo omstreeks 4 uur mee langs en dan gaan we eindelijk eens een proefritje maken, één vraag die motor moet natuurlijk de eerste 1500km ingereden worden, tot hoeveel toeren mag ze dan (ze gaat meestal max tot 3000 toeren)

Mvg,

Tom

Bovenaan Onderaan