Het 5000ste lid stelt zich voor.

Br3cht

Actief lid
de eerste 500 ben ik niet boven de 2500 gekomen
van 500-1000km niet boven de 3500tr gekomen
vanaf dan eens dootrekken tot ...

proficiat met de aankoop!!

De auto is er en is al uitgetest, eerste impressies: Rijd veel zachter en aangenamer als de peugeot 206, nu ga ik naar mijn tante dus gaan we even een uitgebreid (maar bescheiden) testritje doen op de E40 :tongue: wat wel even zoeken was, was de functie voor de koplampen :tongue: we wisten namelijk niet dat de motor moest aanstaan als je de hoofdlampen aanwilt :D

Al bij al een toffe auto, ik upload zsm wat foto's :)

Foto's

Dag iedereen,

Hierbij wat foto's van de auto, MET de stickers die vandaag ontvangen zijn waarvoor bedankt, het is mss niet helemaal recht, maar het valt niet zo op

Sorry voor de kwaliteit het is met mijn cookie getrokken...

(Clickable)

Brecht zal mij misschien wel eens tegenkomen :tongue:, tevens zag ik dat er bij mijn papa in de straat de buurman een nieuwe auto had gekocht, ook een fabia, en hij had al sinds een paar maanden een Octavia 2.

Haha ik vraag me af of hij eigenlijk wel internet in huis heeft, want mijn laptop bespeurt verder dan zijn huis, maar zijn netwerk niet :tongue:
[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Maarten

Forumguru
Dat klopt Ronnie.
Er heeft een opschoning plaatsgevonden.
Mensen die zich aangemeld hebben, nooit gepost hebben en al een jaar niet hier zijn geweest zijn verwijderd.
Dus moeten we weer even sparen en op naar de 5000!

Bovenaan Onderaan