Hallo All,
Ik heb dit gisteren op mijn 5 weken oude skoda fabia gedaan (nummer 7 inmiddels )en het werkt op de Amundsen (MIB2)
1 Eerst de bestanden op POi Plaza gedownload (Ned/Belgie/Duitsland) (Mobiele/Vaste en traject).(ongeveer 9500 flitsers bij elkaar)
2 Vervolgens samengevoegt met een programmatje (Extra Poi) en gesaved als 1 file (Als Garmin CSV)
3 Daarna die file op de VW site geimporteerd (Ja VW omdat de skoda site voor geen meter werkt om pois te maken).
4 Vervolgens een juist icoontje erbij (van 16x16) dit omdat hij anders niks laat zien als het icoon groter is en dan lijkt het dat het niet werkt maar in feite werkt het wel maar hij kan alleen het icoontje niet handlen.
5 Zip uitpakken
6 Uitgepakte bestanden op de SD kaart zetten en de SD in je skoda stoppen
7 In de radio naar in setup Favorieten plaatsen importeren gaan en sd selecteren.
8 Wacht tot hij klaar is (ongeveer 10 sec)
9 In de radio naar setup > kaart gaan en deze nuttige plaats aanzetten. (je ziet hier rood wit verkeersbord met een camera erin in staan (onderaan de lijst)). deze selecteren en je zal nu op je navigatie kaart de flitsers zien.
Nu laat hij overall waar iets loos is wat geld kost
in ieder geval een icoontje zien. daarbij komt dat het wel iets heeft om op je amundsen die icoontjes te zien op de kaart.
Je kan ook alle type flitsers er per categorie in zetten, elk met eigen icoontje, maar dat gaat ten kosten van de 10 selecties die je tot je beschikking hebt in je amundsen dus ik heb dat niet gedaan.
En ik heb standaard Flitsmeister ook aan staan vanuit mijn binnenzak. Zodra er een bluetooth verbinding is. Dit gaat automatic aan dus heb er geen omkijken naar. (zelfde met spotify). Op lange ritten zet ik de phone in de houder zodat ik ook meldingen kan maken.
Note, ik rijd trouwens nooit te hard maar ik hou van informatie :-)
Gegroet
Hotweels