In mijn Skoda Fabia heb ik een Amundsen systeem, met navigatie en bluetooth telefoon koppeling. Twee weken geleden kreeg ik een nieuwe telefoon en deze was zo gekoppeld. Muziek afspelen via de telefoon over de speakers van de auto via bluetooth ging perfect. Ook het bellen werkte gewoon.
Echter, sinds afgelopen week gaat er iets mis met het bellen. Wanneer ik een telefoonnummer kies (via de Amundsen, telefoon is gekoppeld via bluetooth), dan hoor ik de blie-blie-bliep dat het nummer gekozen wordt, op mijn smartphone zie ik dat het nummer gekozen wordt, maar dan komt de boordcomputer (bij het stuur) met "dialup failed". Het telefoontje gaat gewoon door op mijn mobiel, Amundsen ziet niet dat er gebeld wordt en het "home screen" van de optie "phone" (waar je nummer kan kiezen, telefoonboek, etc) komt in beeld.
Ik heb al de koppeling volledig verwijderd, opnieuw gekoppeld, etc. In m'n telefoon staat dat hij alles via bluetooth doet. Afspelen van muziek (bv. via YouTube) gaat wel gewoon via bluetooth via de speakers.
Iemand een suggestie? Ik wil nog proberen met iemand anders z'n smartphone; als het dan wel werkt, weet ik dat het aan mijn smartphone ligt....