Amundsen Het grote Amundsen-topic

duss, mijn vraag aan andere gebruikers van dit systeem is om even een tijdje de positie informatie te bekijken of dit bij jullie ook zo (tijdens rit) is of gewoon mooi stabiel GPS signaal. bij voorbaat dank!
ben bang voor interne kabel defect, anders systeemfout.

D

Deleted member 24009

Als ik er aan denk zal ik eens kijken.

Ik herken het probleem trouwens niet, ook niet de slechte GPS ontvangst op de telefoon.

DeNnZ

Forumguru
Inmiddels is het hele navigatie update gedeelte van de Skoda site veranderd.
Het is nu duidelijker welke landen er in de bepaalde pakketten zitten.
Nu rest alleen de vraag, kun je ook pakketten combineren?
Het is mij nog niet gelukt om bijvoorbeeld ECE 5 en ECE 6 samen te voegen...

Rooverz

Actief lid
Inmiddels is het hele navigatie update gedeelte van de Skoda site veranderd.
Het is nu duidelijker welke landen er in de bepaalde pakketten zitten.
Nu rest alleen de vraag, kun je ook pakketten combineren?
Het is mij nog niet gelukt om bijvoorbeeld ECE 5 en ECE 6 samen te voegen...
Helaas mij ook nog niet :( Ik heb de vraag bij de dealer uitstaan, maar vrees het ergste....

EdK

Forumguru
Tsja in de vorm zoals nu word aangeboden zal het voor mij ECE 6 worden
Maar mijn wens zou zijn dat ECE 5 en 6 tot één samengevoegd zouden zijn.
Maw ik zal beide moeten downloaden en indien nodig onderweg mijn SD kaart met de laptop moeten aanpassen.
Of ik daar gelukkig van word ? nee niet echt..
Mooiste zou blijven als ik op site van skoda een wereldkaart krijg te zien waar ik de landen zou kunnen aanvinken ( eventueel tot een aantal Mb /Gb ) en dan dat zou kunnen downloaden en installeren op mijn SD kaart.
Dan zou Skoda echt klantvriendelijk bezig zijn...

Rooverz

Actief lid
Wil iemand eens kijken die de nieuwe kaarten heeft geïnstalleerd of de straatnaam/huisnummers goed werken? Ik krijg bij mijn amundsen steeds de melding dat huisnummer niet bekend is en dan krijg ik een alternatief huisnimmer aangeboden. Ik heb de octavia combi 2017 facelift.

Rallye

Forumguru
Hij lijkt het over “deel twee” de hebben van 2019/2020. Dat moet dus een Amundsen zijn want bij de Columbus speelt dit niet.

Rooverz

Actief lid
Hij lijkt het over “deel twee” de hebben van 2019/2020. Dat moet dus een Amundsen zijn want bij de Columbus speelt dit niet.
Maar dan kan het nog steeds relevant zijn welk van de amundsen systemen. In de afgelopen jaren hebben deze diverse upgrades gehad. Mocht er een bug inzitten is het wel belangrijk om ze concreet mogelijk gegevens te verzamelen.

guusd

Nieuw lid
Hallo jns38, Lukt het misschien nog een keer om een screenshot te maken hoe het eruit zet als je doorklikt
op een adres. Bij mij blijft het dan erg leeg.

Als ik er aan denk zal ik eens kijken.

Ik herken het probleem trouwens niet, ook niet de slechte GPS ontvangst op de telefoon.
Goede morgen, Heb je heel toevallig nog gekeken? ik ben wel benieuwd hoe stabiel het gps signaal bij jullie is? als dit wel stabiel is ga ik de garage contacten. dank je!

Bovenaan Onderaan