Japanese Power
Donateur
Nice. Tip: Voor 2 emmers even langs de Action. Scheelt weer geld. En succes straks!Alleen nog even langs de bouwmarkten voor 2 emmers.
Nice. Tip: Voor 2 emmers even langs de Action. Scheelt weer geld. En succes straks!Alleen nog even langs de bouwmarkten voor 2 emmers.
Wanneer kan ik hem brengen?Bekijk bijlage 65792 Zo mijn bestelling is binnen.
Volgens mij een redelijke basis om mee te beginnen.
Alleen nog even langs de bouwmarkten voor 2 emmers.
Je bent welkom.Wanneer kan ik hem brengen?
Er zijn vele mogelijkheden, maar als je een gyeon coating neemt, is het miss wel logisch om ook een shampoo van gyeon te kiezen. De Bathe of Bathe+.Volgende week komt een Gyeon Q2 MOHS coating op de blauwe. De lak ziet er na 4 jaar nog vrij perfect uit aldus de car detailer die het gaat uitvoeren. Is er 4 dagen mee bezig...
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En waarmee en hoe/wat doen jullie het onderhouden/wassen iedere 3-4 weken met deze (of een andere) coating?
Klopt, Bathe was ook wat ik dacht. De + niet, want na het wassen en drogen wil ik de auto afronden met een carnauba detail spray of spraywax voor de bescherming van de coating.Er zijn vele mogelijkheden, maar als je een gyeon coating neemt, is het miss wel logisch om ook een shampoo van gyeon te kiezen. De Bathe of Bathe+.
De laatste heeft een dubbele functie die ook nog wat (extra) bescherming tegen vuil biedt.
Hoezo Marc ? Welk onderhoud ?Ik was de auto ( drie tal weken geleden behandeld met de coating van nano ceramic protect 9h), zelf iedere week met shampo van Autoglym. Coating blijft normaalgezien een jaar of 5 a 7 stand houden.
Vorige week hebben we op het werk een nieuw wegdek van de parking gekregen, en redelijk wat auto's waren aangetast met pekspatten.
Bij de meeste wagens is het ingebrand, en moeten ze gereinigd worden door een speciale firma.
Bij de mijne was het gewoon eff afwassen en ontvetten :-)
Coating betaald zichzelf terug in onderhoud van de auto :-)
Verschilt nogal. Als de auto echt een goede coating krijgt betekent dit echt een aantal dagen werk. Dus bedenk maar hoeveel uurloon dat alleen al is.
De meeste kosten zitten dan ook in het uurloon en niet in het materiaal.
Heel summier:
Voorwas
Foamen
Wassen
Drogen
Kleien
Polijsten
En dan de stappen voor de coating.
De coating hecht het beste op een schone gladde lak en dat heeft voorbereiding nodig.