Ik ben er inmiddels achter; het heeft te maken met de resolutie van de foto danwel de bestandsgrootte. Kleinere willekeurige afbeeldingen welke ik gewoon even ergens vandaan haal doet hij wel. Dus daar ligt het in ieder geval aan. Voor mij nu zaak om de afbeeldingen uit te snijden en opnieuw aan mijn contacten toe te voegen en dan zullen ze het wel doenHet enige verschil met de situatie bij mij is dan dat ik een iPhone 5s en 6 (en mijn vrouw een SE) gebruik en mijn contacten via Google worden opgehaald, en natuurlijk een Amundsen, maar de mogelijkheid plaatjes naar een navi “over te stralen” is een iOS 11 dingetje. Vreemd.
Check! Gelukkig wel. T is alleen niet makkelijk met een columbus topic van 97 pagina’s en ondertussen drie (4?) verschillende columbussen. Gelukkig hebben we een forum, waar je erg veel info kunt vinden.
en de directe link: http://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH12_P166_EU_2018.zipJoehoe. Allemaal downloaden. Columbus kaarten 2018 zijn beschikbaar op het updateportal. (High12_p166_eu_2018.zip)
updateportal.skoda-auto.com
Succes!
Alles gaat goed totdat ik de kaart in de auto stop en op updaten heb geklikt. Dan verschijnt in het scherm:
Storing : Software update
twee knoppen: ok en Details
Onder details verschijnt de tekst:
Software update werd onderbroken. Het opslagmedium weer plaatsen, alstublieft. Om een softwarefout te voorkomen wordt het systeem herstart.
Vervolgens wordt de columbus volledig herstart.
Heeft iemand enig idee wat er fout gaat, en hoe het dan beter kan?
Even een Rapporteer bericht aanmaken in je topic, heb het even voor je gedaan, dan krijgen de modders automatisch bericht.Wie kan mij zeggen hoe ik dit moet doen want hier heb ik dus geen kennis van